۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

غلامی در گفتگو با مهر:

حضور من در اردوی اسلوونی سپاهان منتفی شد/ در اصفهان می‌مانم

حضور من در اردوی اسلوونی سپاهان منتفی شد/ در اصفهان می‌مانم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه حل مشکلات مالیاتی‌ام چند روزی زمان می‌برد، حضور من در اردوی اسلوونی سپاهان منتفی شد.

محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث عدم حضورش در اردوی اسلوونی تیم سپاهان اظهار داشت: من خیلی در این زمینه تلاش کردم و دوست داشتم که مشکلاتم برطرف شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل من دیگر نمی‌توانم در اردوی اسلوونی تیم شرکت کنم.

وی افزود: مشکل من مالیاتی بود و به دلیل مشکلات مالیاتی به اسلوونی نرفتم؛ متاسفانه آقای هدایتی زمانیکه من در استیل آذین بودم، مالیات قراردادم را پرداخت نکرد و این مشکلات برای من به وجود آمد به همین دلیل با صلاحدید مدیران باشگاه ترجیح دادم که در اصفهان بمانم و تمریناتم را خودم ادامه دهم.

مهاجم سپاهان تصریح کرد: آقای کرانچار در فرودگاه و زمانیکه فهمید من مشکل دارم خیلی ناراحت شد اما روز گذشته با من صحبت کرد و تاکید کرد که بدنم را آماده نگه دارم و در اصفهان صبح و بعد از ظهر تمرین کنم. شاید در روزهای آینده به یکی از تیم‌های شهرم بروم و با آنها تمرین کنم.

وی در مورد بدشانسی‌اش در فصل جاری بیان داشت: پارسال که به دلیل مصدومیت نتوانستم در تمرینات بدنسازی باشم و امسال نیز این مشکل برای من پیش آمد اما مطمئن باشید که بدنم را آماده نگه می‌دارم تا به تمرینات تیم در اصفهان اضافه شوم. از همه عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشید که همه چیز را در ادامه جبران می‌کنم.

 

کد خبر 2085527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha