۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

مربی تیم ملی بانوان اسکیت:

ملی پوشان تا پایان اردوها به آمادگی مطلوب می‌رسند

ملی پوشان تا پایان اردوها به آمادگی مطلوب می‌رسند

مربي تيم اسكيت زنان ايران با مطلوب خواندن روند اردوهاي تيم ملي گفت: تلاش مي‌كنيم با برگزاري اردوهاي چند مرحله‌ای بهترين نفرات را راهي مسابقات جهاني بلژِيك كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، نگين دادخواه ضمن بیان مطلب فوق افزود: براي اعزام ورزشكاران زن به مسابقات جهاني اسكيت آيتم‌هاي مختلفي چون كسب ركورد، ميزان آمادگي جسماني، تجربه و ... درنظر گرفته شده تا با حداکثر توان در مقابل حريفان ظاهر شويم. بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با برگزاري اردوهاي چند مرحله‌اي بهترين نفرات از بين ۱۵ ورزشكار حاضر در اردوها شناسايي و انتخاب شوند.

وی افزود: هم اكنون سطح آمادگي ورزشكاران حاضر در اردوي آمادگي و انتخابي تيم ملي بهبود يافته و بدون شک تا پايان اردوها به آمادگي مطلوب خواهیم رسيد.

عضو شوراي مربيان فدراسيون اسكيت كشور گفت: مرحله اول اردوي آمادگي و انتخابي تيم ملي اسكيت بانوان فروردين ماه امسال در اصفهان و اردوي مرحله دوم نيز از ۳۰ خردادماه تا سوم تيرماه جاري در شهر زنجان انجام شد و خود را برای اردوی سوم که زمان و مکان آن به زودی اعلام می‌شود، آماده می‌کنیم.

مربي تيم ملي اسكيت بانوان كشور در حاشیه اردوی تیم ملی در زنجان گفت: در اردوي زنجان ۱۵ اسكيت باز برتر از استان‌هاي تهران، اصفهان، البرز، كرمانشاه، گيلان و زنجان حضور داشتند كه چهار نفر آنان جوان و مابقي بزرگسال بودند. بازيكنان بخش سرعت در ماده‌هاي ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰متر و اسكيت بازان بخش استقامت نيز در ماده‌هاي ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر تمرين كردند.

وي تصريح كرد: مسابقات جهاني اسكيت شهريور ماه امسال در كشور بلژيك برگزار خواهد شد و ايران در دو بخش مردان و زنان و در رشته هاي سرعت و استقامت رقابت خواهد كرد.

کد خبر 2085740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha