۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

اخبار باشگاه سپاهان؛

ادامه مذاکره با اماراتی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه خلعتبری/ سوکای مصدوم شد

ادامه مذاکره با اماراتی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه خلعتبری/ سوکای مصدوم شد

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان که برای دریافت رضایت‌‎نامه محمدرضا خلعتبری از باشگاه عجمان هنوز در امارات حضور دارد، همچنان درحال رایزنی با مسئولان این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران باشگاه عجمان امارات برای دریافت رضایت‌نامه محمدرضا خلعتبری و تداوم حضور این بازیکن در سپاهان انجام داده است. البته هر چند هنوز در این خصوص نتیجه روشنی حاصل نشده اما باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع است تا با دریافت رضایت‌‍نامه از باشگاه عجمان، محمدرضا خلعتبری فصل آینده هم در ترکیب این تیم اصفهانی به میدان برود.

همچنین تیم فوتبال سپاهان که در اردوی آماده‌سازی اسلوونی حضور دارد، در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو با نتیجه 2 بر صفر سارایوو نائب قهرمان لیگ بوسنی را شکست داد که امین جهان عالیان و مهدی شریفی گل‌های این تیم اصفهانی را به ثمر رساندند. شاگردان کرانچار در دومین بازی تدارکاتی خود در این اردو هم روز پنجشنبه با یک گل مغلوب ولاین اوکراین شدند.

طبق اعلام سایت باشگاه سپاهان، زردپوشان اصفهانی جمعه شب و در سومین دیدار تدارکاتی خود در اسلوونی، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب دیناموزاگرب کرواسی شدند که ورسالکو 40 و خالیلوویچ 85 برای دیناموزاگرب گلزنی کردند.

جواهیر سوکای بازیکن سپاهان در دقایق ابتدایی این دیدار دچار مصدومیت شد. ضمن اینکه اکثر بازیکنان سپاهان در این دیدار به میدان رفتند و قاسم دهنوی، امید ابراهیمی و شجاع خلیل‌زاده که به تازگی اردوی اسلوونی اضافه شدند، دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کردند.


 

کد خبر 2085819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha