ماکازیوه ماندلا:

خبرنگاران مانند لاشخورها منتظر مرگ نلسون ماندلا هستند

خبرنگاران مانند لاشخورها منتظر مرگ نلسون ماندلا هستند

بزرگترین دختر رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی با انتقاد از رفتار رسانه های غربی در موضوع بیماری وی، آنها را به لاشخور تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاگس آنسایگر، در حالی که خبرنگاران رسانه های غربی با تجمع در بیمارستان محل بستری "نلسون ماندلا" به دنبال کسب اخبار جدید از وضعیت وی هستند، این اقدام با انتقاد خانواده قهرمان ملی آفریقای جنوبی مواجه شده است.

بر این اساس با وخامت حال ماندلا و بستری شدن وی در بیمارستانی در پرتوریا رفت و آمد خبرنگاران به این شهر و شهر سوتو محل اقامت وی شدت گرفته است، اقدامی که با انتقاد اعضای خانواده ماندلا مواجه شده است.

"ماکازیوه ماندلا" بزرگترین دختر نلسون ماندلا ضمن انتقاد از شایعه سازی های رسانه ها در مورد وضعیت پدرش، خبرنگاران را به لاشخورهایی تشبیه کرد که هر لحظه در انتظار مرگ وی هستند. وی به شبکه SABC آفریقای جنوبی گفت خبرنگاران با تجمع در مقابل بیمارستان اجازه نمی دهند اعضای خانواده ماندلا به راحتی به ملاقات وی بروند.

این در حالی است که پس از وخیم شدن حال ماندلا، "یاکوب زوما" رئیس جمهوری این کشور دو بار سفر خارجی اش را لغو کرده و به دیدار وی در بیمارستان رفته است. گفته می شود ماندلا 94 ساله اکنون با استفاده از دستگاه های پزشکی زنده نگاه داشته شده و حال عمومی اش بسیار وخیم است.

کد خبر 2085849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha