۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

زيبا كلام:

حل و فصل مسئله هسته ای براي روحاني سرنوشت ساز است

حل و فصل مسئله هسته ای براي روحاني سرنوشت ساز است

مشهد - خبرگزاري مهر: تحلیل‌گر مسائل سياسي گفت: حل و فصل مسئله هسته ای براي روحاني بسيار سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق زیبا کلام، صبح شنبه در همایش تقدیر و تشکر از اعضای ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان حامی حسن روحانی در مشهد اظهار كرد: حل و فصل مسئله هسته ای براي روحاني بسيار سرنوشت ساز است و اگر آقای روحانی به هر دلیلی در مورد مسئله هسته ای موفق نشود امیدی به حل و فصل سایر مشکلات و مسائل نخواهد بود.

تحلیل‌گر مسائل سياسي با تاكيد بر اينكه پاشنه آشیل دولت روحانی مسئله هسته ای است، افزود: اگر آقای روحانی موفق بشوند بحث هسته ای را حل و فصل کنند عملا پیروز شده اند و می توانند سایر مشکلات و مسائل راهم حل و فصل کنند.

زيبا كلام بيان كرد: بنده معتقدم اگر ایشان در مسئله هسته ای موفق نشود تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند و اين امر در حالي است كه تا همین جا هم تحریم ها اقتصاد کشور را فلج کرده و عملا دارد آخرین تنفس های اقتصادی ما را هم می گیرد بنابراین اگر روحاني نتواند ظرف هفته های آینده گام مثبتی در جهت مسئله هسته ای بردارد معتقدم همه تلاش هایی که انجام گرفته راه به جایی نخواهد برد.

وي با تاكيد بر اينكه بنده معتقدم مسئله هسته ای برای ما و برای اقتصاد ملی وبال بوده، افزود: هزینه هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم صرف انرژي هسته اي شده بسيار سنگين بوده و در اين راه تحریم هاي بسياري بر اقتصاد وارد شد و لذا راه کمک حسن روحاني اين است كه گره كور انرژي هسته اي را باز كند.

کد خبر 2085903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha