۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

سرمایه گذاران نواقص واگذاری امور گردشگری را گوشزد کنند

سرمایه گذاران نواقص واگذاری امور گردشگری را گوشزد کنند

مدیر کل امور حقوقی سازمان میراث فرهنگی گفت: سرمایه گذاران دستور العمل واگذاری امور سازمان میراث فرهنگی به بخش خصوصی را بررسی و نواقص آن را گوشزد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر امید غنمی مدیر کل حقوقی سازمان میراث فرهنگی در  نشست هم اندیشی فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی که پیش از ظهر شنبه در هتل هما تهران برگزار شد گفت: انتقادهایی که کارشناسان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری داشتند را در سازمان میراث فرهنگی اعلام کردیم. این انتقادات را می پذیریم اما چون خلط مبحث وارد شد باید گفت نمی توان حاکمیت را واگذار کرد اما مواردی را که سازمان میراث فرهنگی قصد واگذاریشان دارد آن بخشی است که جنبه حاکمیتی ندارد.

وی گفت: این امکان وجود ندارد که تصدی ها را سازمان اجرا کند بنابراین تصدی ها طبق قانون واگذار می شود.

وی ادامه داد: احصاء تصدی ها و تصویب آن از سوی هیئت دولت انجام و دستورالعمل نحوه واگذاری ها ابلاغ شد. قبلا هم کار را به دست بخش خصوصی داده بودیم اما نه به صورت رسمی. ما معتقدیم بخش خصوصی بهتر می تواند سرمایه گذاران را لمس کند در حال حاضر تصدی های بخش گردشگری سازمان میراث فرهنگی واگذار شده است که جزء تکالیف دستگاه دولتی است. چنانچه دستگاه ها تصدی خود را واگذار نکنند مورد سوال قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از سرمایه گذاران می خواهیم که دستور العمل این واگذاری ها را مطالعه کرده و اگر نقصی در آن دیدند، اعلام کنند.

کد خبر 2086105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha