۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲

آثار تازه احمد پژمان و فردین خلعتبری با صدای فرشاد جمالی

آثار تازه احمد پژمان و فردین خلعتبری با صدای فرشاد جمالی

خواننده آلبوم "سرزمین خورشید" از تهیه و تولید دو اثر موسیقایی با آهنگسازی احمد پژمان و فردین خلعتبری خبر داد.

فرشاد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آلبوم‌های جدیدش اینگونه گفت: آلبومی که با فردین خلعتبری مشغول تهیه و تولید آن بودیم هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می کند و به احتمال فراوان اواخر تابستان امسال بعد از کسب مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد روانه بازار موسیقی می‌شود.

وی ادامه داد: این آلبوم با شعرهایی از مولانا و بر اساس کوارتت زهی، هارپ و سازهای ایرانی برای انتشار در بازار موسیقی آماده شده که نسبت به آلبوم و کارهای قبلی‌ام دارای فرمی متفاوت است که می‌تواند برای مخاطبان آثاری در این سبک جالب توجه باشد. البته هنوز نام مشخصی برای آلبوم مشخص نشده است که بخواهم از عنوان اصلی آن نامی ببرم اما با توجه به هارمونی مناسبی که در آلبوم وجود دارد به طور حتم نام مناسبی هم برای آن انتخاب می شود.

جمالی خاطرنشان کرد: به طور حتم بعد از انتشار این آلبوم کنسرت‌هایی را اجرا خواهیم کرد که به احتمال زیاد در تالار وحدت یا برج میلاد خواهد بود اما چون هنوز هیچ مذاکره مشخصی با نهادی نداشتیم فعلا نمی توان در مورد آنها خبری را اعلام کرد.

کار با احمد پژمان روی اشعار سهراب

این خواننده موسیقی ایرانی درباره فعالیت‌های آینده خود در عرصه موسیقی گفت: اخیرا همکاری با استاد احمد پژمان را آغاز کرده‌ام که  براساس اشعار سهراب سپهری در قالب یک ارکستر بزرگ سازهای مختلف مشغول آماده سازی و ضبط آن هستیم که امیدواریم تا پایان تابستان که استاد پژمان در ایران حضور دارد کار ضبط این آلبوم به اتمام برسد و ما شاهد انتشار آن در بازار موسیقی باشیم.

جمالی درباره دلایل کم‌کاری خود در عرصه خوانندگی توضیح داد: بعضی وقتها احتیاج به این است که انسان در یک خلوت و سکوت  به آنچه در آینده به آن نیاز دارد فکر کند و بعد از یک کشیدگی کامل در خود، فعالیت‌های جدیدی را در عرصه زندگی هنری آغاز کند به همین جهت من هم تلاش کردم در این مدت حضور کمتری در عرصه موسیقی داشته باشم. اما فکر می کنم امسال سال پر کاری برایم در عرصه موسیقی خواهد بود که امیدوارم بدون هیچ مشکلی کارها را به سرانجام برسانم.

فرشاد جمالی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایران است که آواز را از سال 72 در محضر استادانی چون کریم صالح زمانی، زنده یاد رضوی سروستانی، رامبد صدیف، زنده‌یاد حسین عمومی آموخته است. وی همچنین در نوازندگی تار از محضر استادانی چون هوشنگ ظریف و زیدالله طلوعی بهره گرفته است.

برپایی کنسرت‌های مختلف موسیقی ایرانی و تولید آلبوم‌های "سرزمین خورشید" و "دیار مهر" با موسیقی تهمورس پورناظری از جمله آثار منتشر شده این خواننده در بازار موسیقی ایرانی است.

کد خبر 2086187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha