۹ تیر ۱۳۹۲، ۷:۳۹

بسکتبال جوانان جهان - چک؛

لیتوانی باعث صعود تیم بسکتبال ایران شد/ دیدار با اسپانیا در مرحله دوم

لیتوانی باعث صعود تیم بسکتبال ایران شد/ دیدار با اسپانیا در مرحله دوم

تیم بسکتبال جوانان ایران در پایان مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان با توجه به پیروزی لیتوانی برابر آرژانتین، راهی مرحله دوم این رقابت‎ها شد و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم و پایانی از مرحله مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان شنبه شب در پراگ جمهوری چک برگزار شد. در چارچوب این روز رقابت‌ها تیم ایران در مصاف با تیم میزبان متحمل شکست 60 بر 50 شد و با توجه به شکست مقابل لیتوانی و تنها یک برد برابر آرژانتین، شرایطش برای صعود مبهم شد.

در این میان لیتوانی دیگر تیم گروه B مسابقات، در مصاف با آرژانتین موفق به پیروزی 76 بر 66 شد. بدین ترتیب جایگاه ایران در رده سوم این گروه تثبیت شد و تیم جوانان بسکتبالیست کشورمان موفق شدند با دو شکست و تنها یک پیروزی راهی مرحله دوم مسابقات شوند.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان، چک میزبان همراه با کره‌جنوبی، سنگال و ساحل عاج به عنوان تیم‌های چهارم هر یک از گروه‌ها، از صعود به مرحله دوم بازماندند. این تیم‎ها در قالب یک گروه دیدارهای خود را برای تعیین رده‌بندی تیم‌های سیزدهم تا شانزدهم دنبال می‌کنند.

در جمع 12 تیم برتر مسابقات بسکتبال قهرمانی جواان جهان نیز، تیم‌ها در قالب دو گروه E و F دیدارهای‌شان را از روز دوشنبه دنبال می‌کنند. در این مرحله از مسابقات تیم ایران به مصاف اسپانیا، تیم اول گروه A می‎رود.

 

کد خبر 2086495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha