۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳

لیگ بیس بال "منطقه شمال" – مشهد

قم قهرمان دور رفت منطقه شمال شد

قم قهرمان دور رفت منطقه شمال شد

دور رفت مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های ایران در منطقه شمال که در مشهد جریان داشت با صدرنشینی تیم قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابتها که در مجتمع آبفا مشهد برگزار شد تیم هیات انجمن‌های ورزشی قم در آخرین دیدار دو رفت توانست با یک بازی برتر مقابل فولاد شهر سمنان با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی دست یابد و عنوان نخست این رقابتها را از آن خود کند.

همچنین در آخرین دیدار این منطقه دو تیم آذرخش تهران و هیات انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که در این مسابقه، نماینده تهران موفق شد با حساب ۹ بر ۲ از سد خراسان بگذرد و عنوان دومی این دوره از رقابتها را به دست آورد.

بدین ترتیب در پایان دور رفت رقابتهای لیگ شمال تیم قم با ۳ برد صدرنشین شد. تیم تهران با ۲ برد و یک باخت دوم شد و تیم فولادشهر سمنان با یک برد و ۲ باخت در جایگاه سوم قرار گرفت. قرار است رقابتهای دور برگشت شهریورماه سال‌ جاری در تهران برگزار شود. لیگ بیس بال منطقه جنوب، نیمه دوم شهریور ماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

همچنین برای اولین بار در جریان لیگ بیس بال ایران بطور رسمی مسابقه(هوم ران دربی – Home Run Derby ) برگزار شد که در این رقابت "جلیل چنگیزی" از فولاد شهر سمنان، "آبتین نخجوانپور" از آذرخش تهران و "حسن عابدینی" از فولاد شهر سمنان توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

کد خبر 2086861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha