۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

بعد از انتشار روی جلد تازه در آمریکا؛

«هری پاتر» در بریتانیا هم نونوار می‌شود

«هری پاتر» در بریتانیا هم نونوار می‌شود

پس از اعلام انتشارات آمریکایی اسکولاستیک برای انتشار «هری پاتر» با روی جلد جدید، اکنون بلومزبری ناشر بریتانیایی مجموعه «هری پاتر» هم اعلام کرد این مجموعه را با روی جلد جدید به بازار می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این روی جلدها که در تلاش برای جذب مخاطبان جدید و بزرگسال تر به بازار می‌آیند، در سه مرحله وارد بازار کتاب می‌شوند.

در حالی که سه روی جلد اول این مجموعه شامل «هری پاتر و سنگ فیلسوف»، «هری پاتر و اتاق اسرار» و «هری پاتر و زندانی آزاکابان» دیروز در بریتانیا رونمایی شدند، اعلام شد این مجموعه با روی جلدهای جدید به تدریج از ماه آینده تا سپتامبر (مهر ماه) وارد بازار می‌شوند.

اندرو دیویدسن طراحی جدید این مجموعه را انجام داده است.

اسکولاستیک ناشر آمریکایی هری پاتر نیز چندی پیش اعلام کرده بود همه کتاب‌های جدید «هری پاتر» را تا ماه آگوست (مرداد) در آمریکا منتشر می‌کند. کار طراحی روی جلدهای آمریکایی را کازئو کیبوئیشی انجام داده است.

چندی پیش و به منظور گرامیداشت اولین جلد هری پاتر در آمریکا، اسکولاستیک ناشر آمریکایی آثار رولینگ، اولین جلد از این مجموعه را با روی جلد جدید که کار طراحی آن برعهده کازئو کیبوئیشی بود، روانه بازار کرد.

اولین جلد هری پاتر در بریتانیا در سال 1997 منتشر شد و در آمریکا در سال 1998 به بازار آمد. این مجموعه در ادامه مسیرش صنعتی چندین میلیارد دلاری را ایجاد کرد.

 

کد خبر 2086912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha