۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

سانز "حدادی" را بازیکن آزاد اعلام کرد/ پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد

سانز "حدادی" را بازیکن آزاد اعلام کرد/ پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد

مسئولان تیم فینیکس سانز برای فصل جدید رقابت‏‌های NBA حامد حدادی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کردند، این در حالی است که حدادی در این تیم، بهترین دوران حضور در NBA را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان فصل گذشته مسابقات بسکتبال NBA، حامد حدادی همراه با "رودی گای" از ممفیس گریزلیز به تیم تورنتو رپترز منتقل شد اما مشکلات روادید هرگز فرصت بازی در این تیم را برای حدادی ایجاد نکرد، به همین دلیل بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران دوم اسفندماه سال گذشته(21 فوریه) گذشته توسط مسئولان تیم فیینکس سانز  به خدمت گرفته شد و جایگزین "سپاستین تلفر" شد.

حدادی طی مدت زمان حضور در تیم جدیدش 17 بازی انجام داد و با عملکرد خوبش توانست جایگاه خوبی در میان هواداران فینیکس سانز کسب کند. این بازیکن 2 متر و 18 سانتی متری به طور میانگین در هر بازی 13 دقیقه و 8 ثانیه به کار گرفته شد و 1/4 امتیاز کسب کرد ضمن اینکه 1/5 ریباند و 1/2 بلاک داشت.

حامد حدادی که بعد از بازی‌های المپیک 2008 پکن راهی آمریکا شد و به عنوان نخستین لژیونر بسکتبال ایران در لیگ حرفه‌ای NBA به کار گرفته شد، بهترین دوران حضور در این لیگ را با تیم فینیکس سانز تجربه کرد اما در نهایت باید این تیم را هم ترک کند چون مسئولان فینیکس وی را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرده‌اند.

حدادی در حالی به عنوان بازیکن آزاد تیم فینیکس سانز معرفی شده که قرار بود برای فصل 2014 - 2013 یک میلیون و 400 هزار دلار به وی پرداخت کنند اما آنها در ازای پرداخت 200 هزار دلار، وی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کرده‌اند.

 

کد خبر 2087062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha