۹ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۴

علی امیری مطرح کرد:

قرارداد نکونام و رحمتی امضاء می‌شود/ پیشنهاد دو میلیاردی برخی بازیکنان

قرارداد نکونام و رحمتی امضاء می‌شود/ پیشنهاد دو میلیاردی برخی بازیکنان

معاون ورزشی باشگاه استقلال با تاکید بر این که مشکلات نکونام و رحمتی برای تمدید قرارداد با این باشگاه حل شده است، گفت: قرارداد این دو بازیکن طی یکی دو روز آینده امضا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیری پس از جلسه عصر امروز یکشنبه خود با فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: رحمتی جلسه خوبی را با فتح‌الله‌زاده برگزار کرد و پیش‌تر هم که نشست مشترکی با نکونام داشتیم. قرارداد او دو ساله بود و خودش هم دوست داشت در استقلال بماند.

وی در خصوص این که نکونام چه زمانی در تمرین شرکت می‌کند، گفت: بر اساس نامه فدراسیون فوتبال بازیکنان باید تا روز 15 تیرماه استراحت کنند. البته ما از او خواستیم زودتر در تمرین شرکت کند و فکر می‌کنم در سفر اوکراین ما را همراهی کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با رد مشکلات بین رحمتی و نکونام در خصوص سایر ملی‌پوشان استقلال اظهار داشت: خسرو حیدری در خارج از کشور به سر می‌برد و ظرف یکی دور روز دیگر به تهران باز می‌گردد. پژمان منتظری هم امشب به تهران باز می‌گردد و فردا با وی جلسه داریم. ضمن این که آندو تاکید کرده اگر با تیم خارجی به توافق نرسد به استقلال باز می‌گردد. درباره جباری هم امشب فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی جلسه دارند.

امیری درباره پیشنهادهای میلیاردی برخی بازیکنان به این باشگاه گفت: امسال یکی دو باشگاه نظم مالی را به هم ریخته‌اند. برخی بازیکنان به ما تا دو میلیارد تومان پیشنهاد دادند و چند بازیکن هم که با ما توافق کرده بودند به خاطر پول‌های کلان به تیم‌های دیگر رفتند. خوشبختانه امسال فتح‌الله‌زاده نظم مالی خوبی را بر تیم حکم‌فرما کرده که مورد حمایت قلعه‌نویی هم قرار گرفته است.

کد خبر 2087254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha