برازش بااعلام پایان دوره برخی مدیران:

هیچ بخشی از ساختار انتشارات امیرکبیر منحل نشده است

هیچ بخشی از ساختار انتشارات امیرکبیر منحل نشده است

مدیرعامل انتشارات امیر‌کبیر با رد شایعه انحلال برخی از بخش‌های این موسسه تصریح کرد: هر نوع تغییر ساختاری در موسسه انتشارات امیرکبیر باید با نظر هیئت امنای آن باشد.

علیرضا برازش مدیرعامل موسسه انتشارات امیر‌کبیر در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ایجاد برخی تغییر و تحولات در ساختار و فعالیت این موسسه گفت: موسسه انتشارات امیرکبیر زیر‌ نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند و هر نوع تغییر تشکیلاتی در آن باید به تصویب هیئت امنای آن برسد.

وی افزود: من برخی شایعات درباره تغییر ساختار فعالیت در موسسه را رد می‌کنم. البته ممکن است فرد و یا بخشی از افراد همکار با موسسه به دلیل اینکه پیمان مدیریتی آنها تمام شده است، دیگر با موسسه همکاری نکنند اما ارکان و ساختار موسسه سر جای خودش است و همه مشغول به فعالیت هستند.

برازش با اشاره به خبر انتشار انحلال بخش روابط عمومی در این موسسه تصریح کرد: مدیر روابط عمومی سابق موسسه قرارداد همکاری‌اش با ما به اتمام رسید و الان نیز فرد دیگری مسئولیت وی را قبول کرده است. البته مسئول سابق همراستا با فعالیت در حوزه روابط عمومی در هفت جای دیگر هم کار می‌کرد و وقتی دوره فعالیت او و قراردادش به اتمام رسید، همکاری وی با موسسه نیز قطع شد.

مدیرعامل موسسه انتشارات امیرکبیر همچنین گفت: از طرف دیگر مگر کدام موسسه انتشاراتی در ایران بخش روابط عمومی با تعداد زیادی نیروی انسانی دارد که ما هم داشته باشیم؟

وی تصریح کرد: موسسه انتشارات امیر‌کبیر یک وزارتخانه و یا کارخانه خودروسازی نیست که در آن چندین نفر در حوزه روابط عمومی کار کنند و یا سمت‌های مانند مسئول دفتر و رئیس حوزه و.... داشته باشیم. اگر اینجا یک نهاد و بنگاه دولتی بود می‌شد برایش این موضوعات را تعریف کرد اما مبنای کار در امیر‌کبیر حساب «خرج و دخل» است و ما باید بتوانیم حاصل کارمان را بفروشیم تا به حیات ادامه دهیم.

کد خبر 2087348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha