۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

گازتا دلا اسپورت گزارش داد:

زایتسف و یارانش از ولاسکو انتقام گرفتند/ ایران در دریافت‌ها مشکل داشت

زایتسف و یارانش از ولاسکو انتقام گرفتند/ ایران در دریافت‌ها مشکل داشت

معتبرترین روزنامه ورزشی ایتالیا در گزارشی از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و آلمان نوشت: زایتسف و هم تیمی‌هایش در یک بازی پر التهاب از ولاسکو انتقام گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه گازتا دلا اسپورت در گزارش خود نوشت: زایتسف و هم تیمی‌هایش از ولاسکو انتقام گرفتند تا بار دیگر از روسیه در صدر جدول گروه B پیشی بگیرد. در این بازی پر التهاب که بیش از دو ساعت به طول انجامید تیم ولاسکو شروع خوبی داشت ولی در نهایت این ایتالیا بود که 3 بر 2 برنده شد.

ایتالیا در این بازی نسبت به مسابقه شهر مودنا بهتر ظاهر شد. ایتالیا نسبت به دیدار اول تغییرات کوچکی داشت. زایتسف به ترکیب اصلی برگشته بود تا در این آزمون شروع قوی‌تری را نسبت به ایران داشته باشد. ایتالیا در ست‌های اول و دوم به خاطر دریافت‌های نسبتا ضعیف ایران برنده شد ولی در دو ست بعد ایرانی‌ها درخشان ظاهر شدند و پیروز شدند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در ست پنجم ایران بار دیگر در آستانه شکست ایتالیا قرار گرفت اما شاگردان برتو خود را نجات دادند. ایتالیا حالا به دنبال چالشی بزرگ در مقابل صربستان است تا خود را برای قرار دادن در میان تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این مسابقات در آرژانتین مهیا کند.

کد خبر 2087368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha