۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

امروز در دیداری تدارکاتی/

صبا در قم از تراکتورسازی پذیرایی می‌کند

صبا در قم از تراکتورسازی پذیرایی می‌کند

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که نخستین هفته از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوم مرداد ماه آغاز می‌شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز این هفته از مسابقات به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود.

حریف شاگردان محمد مایلی کهن در راه کسب آمادگی لازم برای انجام دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، نایب قهرمان لیگ قبل یعنی تیم تحت مربیگری مجید جلالی است.

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که این روزها زیر نظر مربی با دانش خود در تهران اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده‌ و آماده فصل جدید لیگ برتر می‌شوند از نزدیکی قم به تهران قصد بهره‌برداری مطلوب دارند و به همین خاطر دیداری تدارکاتی با صبای قم برگزار می‌کنند.

شاگردان مایلی کهن در صبا نیز در حالی در این دیدار به میدان می‌روند که پیش از این موفق به شکست تیم های سامسونگ کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز در دو دیدار متوالی تدارکاتی شده اند و حالا می خواهند توانایی خود را برای لیگ جدید برابر تیم تراکتورسازی تبریز به رخ بکشند.

در جدول رده‌بندی فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم تراکتورسازی تبریز با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و برای دومین سال متوالی آسیایی شد در حالی که حریف امروز شاگردان جلالی یعنی صبای قم با رتبه دهم لیگ را به پایان رساند.

شاگردان مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم نیز در حالی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می روند که از بیستم خرداد تمرینات خود را آغاز کرده اند و از بیست و پنجم خرداد تا دوم تیر ماه نیز در اردوی آماده سازی اردبیل برای لیگ سیزدهم مهیا شده اند.

دیدار با تراکتورسازی تبریز سومین بازی صبای قم در قالب یک دیدار تدارکایت پیش از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و صبای قم بعد از آن منتظر قرعه کشی لیگ سیزدهم است تا اولین حریف خود را بشناسد.

با این حال، حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در تیم صبای قم از یک سو و فرصتی که مایلی کهن تا شروع فصل جدید لیگ برتر در اختیار دارد می‌تواند هماهنگی و وحدت تاکتیکی مناسبی را بین تمام نفرات تیم به وجود آورده و به موفقیت‌های صبا در لیگ آینده بیانجامد.

این در حالی است که مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز  در چارچوب یک بازی تدارکاتی پیش از آغاز دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 دقیقه امروز دوشنبه دهم تیرماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2087381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha