۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

ابراهیمی خبر داد:

تخصیص 11 میلیارد ریال برای طرح های مشاغل خانگی در جلفا

تخصیص 11 میلیارد ریال برای طرح های مشاغل خانگی در جلفا

تبریز – خبرگزاری مهر: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا از تخصیص 11 میلیارد و 234 میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در جلفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید ابراهیمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مقدار در دو مرحله توسط بانک های ملی، ملت و تجارت در نظر گرفته شده که در این بین بانک ملت 98 درصد، بانک تجارت 96 درصد و بانک ملی 85 درصد از اعتبارات تخصیصی به طرح مشاغل خانگی را پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: در این بین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 100 درصد ، مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای 97 درصد، کمیته امداد امام خمینی (ره) 96 درصد، صندوق مهرامام رضا(ع) 96 درصد، صنعت،معدن و تجارت 95 درصد، جهاد کشاورزی 88 درصد، بهزیستی 74 درصد و فرهنگ و ارشاد اسلامی 72 درصد اعتبارات تخصیصی را جذب کرده‏ اند.

ابراهیمی افزود: تعداد 276 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 815 میلیون ریال در جلسات کارشناسی تصویب و به بانکهای عامل معرفی شده بود که از این تعداد 18 طرح با اعتبار 820 میلیون ریال از طرف بانک عامل به دلایلی عودت داده شده و 249 طرح با اعتبار 10 میلیارد و 471 میلیون ریال موفق به اخذ تسهیلات شده‏ اند که بیش از  93 درصد کل اعتبار منظور شده را شامل می ‏شود.

وی یکی از دلایل عدم جذب کامل اعتبارات تخصیصی را عدم معرفی طرح از طرف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی به جهت نبود متقاضی در آن ادارات عنوان کرد.

کد خبر 2087496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha