۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

با بررسی‌های اولیه

احتمال پارگی رباط صلیبی جواهیر سوکای وجود دارد

احتمال پارگی رباط صلیبی جواهیر سوکای وجود دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: پزشکان تیم فوتبال سپاهان در بررسی‌های اولیه وضعیت جواهیر سوکای، مهاجم تیم سپاهان احتمال داده‌اند که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی تیم سپاهان که در اردوی تیم سپاهان در کشور اسلوونی با مصدومیت مواجه شده، طی روزهای گذشته مشغول طی کردن فعالیت‌های درمانی است و پزشکان سپاهان تلاش می‌کنند که به درمان پای این بازیکن بپردازند.

جواهیر سوکای در بازی تدارکاتی سپاهان مقابل سارایوو بوسنی با مصدومیتی جدی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و نتوانست در ادامه اردوی طلایی‌پوشان، به تمرینات خود با تیم سپاهان ادامه دهد.

قرار است پزشکان سپاهان در روزهای آینده به فعالیت‌های درمانی این بازیکن ادامه دهند تا او پس از بازگشت به ایران، فعالیت‌های درمانی خود را به شکل جدی‌تر دنبال کند.

سپاهانی‌ها امروز پای سوکای را فیزیوتراپی کرده و در صورتی که این درمان روی او جواب ندهد، تصمیم دیگری در مورد سوکای اتخاذ خواهند کرد.

جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی سپاهان فصل گذشته یکی از بهترین گل‌زنان سپاهان به شمار می‌رفت که قرارداد خود را تا سه فصل دیگر با تیم اصفهانی به ثبت رساند.

گفته می‌شود با توجه به شدت برخورد سوکای و وضعیت پای این بازیکن احتمال پارگی رباط صلیبی بازیکن طلایی‌پوشان وجود دارد و در صورت این مسئله سوکای 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد شد که این مسئله به شدت به ضرر سپاهانی‌ها خواهد بود.

کد خبر 2087960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha