۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

فروتن در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن برای جذب بازیکن منتظر نظر بوناچیچ است/ بهبود نسبی سینا عشوری

ذوب‌آهن برای جذب بازیکن منتظر نظر بوناچیچ است/ بهبود نسبی سینا عشوری

اصفهان – خبرگزاری مهر:  سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ما فعلا منتظر حضور لوکا بوناچیچ است تا از این به بعد با نظر او نسبت به جذب بازیکن اقدام کند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: فعلا منتظر حضور مربی جدید در تیم هستیم تا طبق نظر او نسبت به جذب بازیکن اقدام کرده و با بازیکنان مورد نظر بوناچیچ وارد مذاکره شویم.

وی افزود: بوناچیچ باید بازیکنان مورد نظر خود و همچنین لیست مازادش را به ما اعلام کند تا ما طبق آن لیست نسبت به خرید بازیکن اقدام کنیم و با بازیکنان مورد نظر او برای فصل آینده قرارداد امضا کنیم. همچنین برخی از بازیکنان ما نیز برای فصل آینده با ما قرارداد ندارند که در صورت علاقه سرمربی باید قرارداد خود را با آنها تمدید کنیم.

سرپرست ذوب‌آهن پیرامون آغاز تمرینات ذوب‌آهن گفت: ما با نظر محمود یاوری به عنوان یک کارشناس، چند بازیکن جذب کردیم و برنامه تمرینی تیم را نیز بر روز چهارشنبه گذاشتیم اما باید منتظر برنامه بوناچیچ باشیم اما در هر حال تمریناتمان از چند روز دیگر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم ما زمان بسیاری را در فصل بدنسازی و تمرینات پیش از فصل از دست داده و ما باید هرچه سریعتر این تمرینات را آغاز کنیم چون فرصت اندکی داریم.

فروتن پیرامون وضعیت مصدومیت سینا عشوری گفت: عشوری در بازی رفت ذوب‌آهن مقابل پاس همدان محروم و در بازی برگشت نیز مصدوم بود اما پزشکان به او 10 روز استراحت داده بودند که با پایان این 10 روز، وضعیت او بهتر شده و مطمئنا می‌تواند از آغاز تمرینات همراه تیم باشد.

 

کد خبر 2088000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha