۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۶

لشکری خبر داد:

افزايش 551 درصدي كشفيات سوخت در بوشهر/ دستگيري 174 قاچاقچي و متجاوز مرزي

افزايش 551 درصدي كشفيات سوخت در بوشهر/ دستگيري 174 قاچاقچي و متجاوز مرزي

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده درياباني استان بوشهر از افزايش 551 درصدي كشفيات سوخت در استان بوشهر طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قلندر لشکری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نيروهاي درياباني استان بوشهر همواره در مقابله با قاچاق عزم جدی دارند و با اجرای ماموریت های مختلف به مقابله با قاچاقچیان پرداخته‌اند و حاصل آن کشف حجم بالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان و متجاوزان بوده است.

وی از كشف 600 هزار و 405 ليتر سوخت به ارزش 18ميليارد و 12 ميليون ريال طی سه ماه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: انهدام ده‌ها باند فعال در امر قاچاق سوخت به كشورهاي حاشيه خليج فارس و افزايش 551 درصدي كشفيات سوخت از دیگر موفقیت‌ها نیروهای ما در این مدت بوده است.

فرمانده درياباني استان بوشهر به توانمندي و حضور پررنگ نيروهاي درياباني در كنترل مرزهاي آبي جنوب كشور اشاره کرد و افزود: طی سه ماهه ابتدایی سال جاری ماموران درياباني اين استان با بيش از يك هزار ساعت گشت زني و كنترل كامل حوزه استحفاظي موفق به توقيف 109فروند شناور متخلف شدند.

کشف سه میلیون قرص نیروزا/ توقيف 109فروند شناور

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، يك هزار و 125كيلوگرم پودر و سه ميليون و 820 هزار عدد قرص نيروزا، 11هزار و 240دستگاه انواع گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي، هشت هزار و 565 دستگاه انواع وسايل الكتريكي و برقي، هفت هزار و 760 نخ سيگار، 12هزار كيلوگرم برنج، 500كيلوگرم چاي، 253 هزار قلم انواع لوازم آرايشي بهداشتي و ...به ارزش 115 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف شد.

سردار لشکری با اشاره به اجرای 15 طرح مختلف اطلاعاتي و عملياتي در سطح استان، اضافه کرد: حاصل اين طرح‌ها، دستگيري 174 قاچاقچي و متجاوز مرزي، توقيف 109فروند شناور و 16دستگاه خودرو در كنترل نوار مرزي و برخورد با قاچاقچيان در مدت زمان ياد شده بود

وی يکي ديگر از عملكردهای مثبت ماموران درياباني در سه ماهه نخست امسال را شناسايي و توقيف هشت فروند شناور متجاوز و دستگيري 31 متجاوز مرزي از كشورهاي حاشيه‌اي خليج فارس عنوان كرد.

کد خبر 2088061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha