۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

تغییر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تهران/ سادات فاطمی: پیگیر نیاز کتابخانه‌های استان هستم

تغییر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تهران/ سادات فاطمی: پیگیر نیاز کتابخانه‌های استان هستم

سیدجواد سادات فاسمی مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان تهران که به جای اسفندیار مبتکر سرابی در این سمت منصوب شده، چند روزی است کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با خداحافظی اسفندیار مبتکرسرابی مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی استان تهران از این سمت، سید جواد سادات فاطمی به عنوان مدیر جدید به این سمت منصوب شد.

سادات فاطمی در مراسمی که روز گذشته همزمان با نشست مسئولان و كتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران، در محل کتابخانه عمومی پارک شهر برگزار شد، به طور رسمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد و از خدمات مبتکرسرابی نیز در مدت مدیریتش تقدیر به عمل آمد.

سادات فاطمی در گفتگویی با خبرنگار مهر، در این باره گفت: من 10 روز است که کار خود را شروع کرده و در دفتر مدیریت کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران مشغول به خدمت هستم. قبل از انجام کار نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم و موضعی بگیرم اما امیدوارم به همت نیروهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بتوانیم به نیازهای کتابخانه‌های عمومی تهران که جدی هم هستند،‌ پاسخ بدهیم.

سیدجواد سادات‌فاطمی پیش از این مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی و معاون استان‌ها و مجلس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوده است.

وی با حکم منصور واعظی از 10 روز پیش کار خود را به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران آغاز کرده است.

کد خبر 2088672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha