۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

به دعوت باشگاه ملوان؛

تیم فوتبال رسانه ورزش عازم انزلی می‌شود/ حضور یاران فردوسی‌پور بر مزار قایقران

تیم فوتبال رسانه ورزش عازم انزلی می‌شود/ حضور یاران فردوسی‌پور بر مزار قایقران

تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی به دعوت باشگاه ملوان برای برگزاری یک دیدار خیریه و عیادت از برخی ورزشکاران انزلی راهی این شهر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش عصر چهارشنبه تهران را به مقصد انزلی ترک خواهند کرد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته صبح پنجشنبه با حضور بر سر مزار مرحوم سیروس قایقران یاد و خاطره کاپیتان و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ملوان را گرامی خواهند داشت. آنها همچنین بر سر مزار حسین اغماض کاپیتان پیشین تیم ملی بوکس ایران که در المپیک مونیخ حاضر بوده و قهرمانی آسیا را هم در کارنامه داشت، حضور خواهند یافت.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان(اسپیدی) و به دعوت محمدصادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان راهی این سفر خواهند شد همچنین از حمید غفاری بازیکن پیشین تیم فوتبال ملوان و چوکای تالش عیادت خواهند کرد. غفاری سالهاست به خاطر مشکل نخاعی که بر اثر سانحه تصادف برای او بوجود آمد خانه نشین شده است.

تیم فوتبال رسانه ورزش که قبل از این در دیدارهای خیریه در مشهد، کاشان، اصفهان و ... به میدان رفته است، ساعت 18 روز پنجشنبه در دیداری خیریه و نمادین در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم پیشکسوتان ملوان خواهد رفت. این دیدار قرار است به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش شود.

کد خبر 2089103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha