۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

پورکیانی تشریح کرد/

آخرین وضع نقل و انتقالات در استقلال خوزستان/ جذب هفت بازیکن لیگ برتری

آخرین وضع نقل و انتقالات در استقلال خوزستان/ جذب هفت بازیکن لیگ برتری

اهواز - خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تاکنون بازیکنان فراوانی از جمله هفت بازیکن لیگ برتری با تشخیص سرمربی تیم جذب شده اند.

علی پور کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های آماده سازی تیمش پیش از آغاز لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما بعد از گذراندن اردوی تدارکاتی از امروز(12 تیرماه) به مدت سه روز استراحت می کند و از اول هفته آینده نیز برای برپایی اردوی دیگری عازم تهران می شود.

وی افزود: تیم ما 16 تیرماه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود و 18 تیرماه نیز با تیم صبای قم بازی می کنیم. 20 تیرماه نیز آخرین بازی خود را با نفت تهران انجام می دهیم و به خانه باز می گردیم تا تمرینات را تا شروع مسابقات ادامه می دهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: بازیکنان خوبی را در این فصل روی درایت ویسی جذب کردیم و بدون شک با توجه به تجربه کافی که بیشتر بازیکنان ما دارند، پاسخگوی نیاز سرمربی تیم خواهند بود.

وی با بیان اینکه در این فصل 10 بازیکن فصل گذشته خود را حفظ کردیم، بیان کرد: تیم ما در این فصل هفت بازیکن نیز از لیگ برتر، دو بازیکن از ایرانجوان بوشهر، سه بازیکن نیز از باشگاه های استان و دو بازیکن از کشور مالی را به خدمت گرفته است.

پورکیانی با بیان اینکه بازیکنانی مثل ایمان مبعلی، حسین کعبی، سهراب بختیاری زاده و  عادل کلاه کج جذب تیم استقلال خوزستان شده اند، تصریح کرد: بازیکنان خارجی ما در بخش دفاع و هافبک وسط توپ می زنند و بدون شک می توانند برای ما موثر باشند.

وی اظهار کرد: تاکنون تمامی خواسته های سرمربی تیم برآورده شده است و بدون شک به دلیل انسجام تیمی و مدیریتی و عدم حاشیه می توانیم تمرکزمان را روی کسب سهمیه آسیا بگذاریم.

کد خبر 2089333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha