۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۴

اخبار کوتاه استان مرکزی:

محموله قاچاق 2 ميليارد و 600 ميليون ريالي در استان مركزي کشف شد

محموله قاچاق 2 ميليارد و 600 ميليون ريالي در استان مركزي کشف شد

اراک – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزی از کشف محموله قاچاق دو میلیارد و 600 میلیون ریالی خبر داد و گفت: در عملياتي ماموران انتظامي شهرستان زرنديه در مسير همدان–تهران از يك دستگاه خودروي سواري توانستند این محموله قاچاق را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزيزاله ملكي افزود: این محموله به ارزش تقريبي دو ميليارد و 103 ميليون ريال كشف و يك نفر را نيز در اين خصوص دستگير كنند.

وي اضافه كرد:در شهرستان دليجان نيز ماموران انتظامي از يك دستگاه خودرو خاور تعداد 300 كارتن لوازم التحرير فاقد مدارك مثبته قانوني را كشف و ضبط كردند.

ناکامی سارق محلاتی با انعكاس سريع سرقت

 فرمانده انتظامي شهرستان محلات گفت: فردي كه اقدام به سرقت از يك ساختمان نيمه كاره كرده بود، با اعلام سريع مالباخته وسرعت عمل ماموران كلانتري 11 محلات استان مركزي دستگير شد.

سرهنگ"فرامرز گودرزي" افزود: ‌با برنامه ريزي صورت گرفته، ماموران انتظامي در كليه مسيرها مستقر و بعد از مدتي كوتاه يك دستگاه خودروي نيسان وانت كه حامل اقلام مسروقه بود را متوقف كردند.

دستگيري سارق حرفه اي محتويات خودرو در اراك

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت:با اعلام شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه درب خودروهاي آن به شكل ماهرانه اي باز و لوازم با ارزشي از آن مورد سرقت قرار گرفته است،تيمي متشكل از ماموران تحقيقات خود را در اين زمينه شروع كردند.

سرهنگ"مصطفي ويسمه اي" با اشاره به اینکه طي تحقيقات گسترده، ماموران انتظامي توانستند فرد سارق را شناسايي و دستگير كنند٬ افزود: فرد دستگير شده در بازجويي هاي خود به 9 فقره سرقت محتويات خودرو معترف شد كه در اين راستا كليه اموال مسروقه به مالباختگان تحويل شد.

انهدام باند سرقت سيم برق و اماكن خصوصي در خنداب

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب استان مركزي گفت: ماموران با استفاده از اقدامات پليسي و اطلاعاتي،چهار نفر سارق را شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند.

سرهنگ"حسين نجفي" افزود: در ادامه تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس متهمان كه افراد سابقه داري بودن به بزه ارتكابي معترف و براي برخورد قانوني به
دستگاه قضايي معرفي شد.

برق گرفتگي ،‌جان سارقي را در اراك گرفت

فردي،حين سرقت ترانس برق در يكي از روستاهاي شهر اراك جان خود را از دست داد.بلافاصله ماموران كلانتري 17 شهر اراك براي بررسي موضوع به محل اعزام
شدند كه مشاهده شد فردي در حين سرقت ترانس برق به علت برق گرفتگي جان خود را از دست داده است.

کد خبر 2089728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha