۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۲۲:۰۱

گزارش مهر/

آخرین نقل و انتقالات مس کرمان/ ابهام در جذب ادینهو

آخرین نقل و انتقالات مس کرمان/ ابهام در جذب ادینهو

کرمان – خبرگزاری مهر: در حالی که بیشتر از یک هفته تا پایان زمان نقل و انتقالات فوتبال زمان باقی مانده است تیم فوتبال مس کرمان اکثریت نفرات فصل آینده خود را شناسایی کرده اما کارشناسان بر این عقیده هستند که سطح فنی بازیکنان و کادر فنی کرمان کاهش چشمگیر یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر،  مس در حالیکه روزهای انتهی نقل و انتقال را در پیش داریم همچنان بازیکنان قابل توجهی را در تیم جذب نکرده است در واقع از دست رفته های مس بسیار کار امد تر به نظر می رسد تا بازیکنان کنونی مس.

از سوی دیگر بوناچیچ مربی محبوب کرمانی ها هم به اصفهان رفته است و مسئولان مس خواستار همراهی مسئولان و هواداران برای رفع کمبودهای احتمالی تیم در فصل آینده لیگ برتر هستند.
بر طبق لیست نقل و انتقالات مس، این تیم با این بازیکنان فصل قبل خود خداحافظی کرده است میلان میاتوویچ ( دروازه بان ) مهدی محمدی، استفان باتس، (دفاع) , مهرداد کریمیان، آرش روشنی پور، مسعود نظر زاده، پترویچ ( هافبک ) رضا عنایتی ( مهاجم ).

در مقابل باشگاه مس لیست ورودی های خود را تاکنون با این نفرات پر کرده است : حسن رودباریان ( دروازه بان ) هادی شکوری، مجتبی ترشیز ( دفاع ) محمود تیغ نورد، اکبر ایمانی، سمیر (هافبک) کریم اسلامی ( مهاجم ). البته کار باشگاه مس در انتقالات هنوز ادامه دارد و این باشگاه می تواند سه بازیکن خارجی دیگر که یکی از آن ها آسیایی است را به تیم خود اضافه کند.

آیا ادینهو می آید/ مهاجم افسانه ای تنها امید هواداران مس

همچنین کار جذب دو بازیکن خوب از لیگ یک نیز در دستور کار باشگاه قرار دارد. برخی از جذب دوباره ادینهو در مس کرمان خبر می دهند که هیچ از مسئولان مس در این خصوص اظهار نظر نمی کنند.

با وجود شهداد نژاد مس رودباریان را جذب کرد

سرپرست تيم مس كرمان یکی از مهمترین فعالیتهای مس را جذب رودباریان می داند و می گوید: حسن رودباريان دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال داماش گيلان به مس كرمان پيوست.

ايرج كهندل افزود: رودباريان كه سابقه بازي در تيم هاي پاس و پرسپوليس را دارد با قراردادي يك ساله به تيم مس كرمان پيوسته است.

وي ادامه داد: قصد داشتيم از يك دروازه بان خارجي در تيم استفاده كنيم كه در نهايت تصميم به حضور رودباريان در تركيب تيم گرفتيم.

كهندل با اشاره به اينكه با جذب اين بازيكن سهميه بازيكنان ليگ برتري مس كامل شد، اظهار كرد: ما در پي جذب سه بازيكن خارجي خود در پست هاي مختلف هستيم.

مشاور مديرعامل باشگاه مس كرمان افزود: قصد داريم از يك بازيكن صربستاني در پست هافبك و يك مدافع برزيلي نيز در تيم استفاده كنيم كه در حال مذاكره با آنها هستيم.

وي اظهار كرد: لوسيانو ادينهو بازيكن اسبق تيم مس كرمان نيز قرار است پنجشنبه براي مذاكره با اين تيم براي پست مهاجم وارد ايران شود.

مصدومیت سه بازیکن مس در تمرینات

نکته جالب اینکه از همین بازیکنان نچندان مطرح در مس کرمان هم در تمرینات چند نفر مصدوم شده اند.    

رييس كميته پزشكي باشگاه مس كرمان در این خصوص گفت: سه بازيكن مس در تمرينات آماده سازي پيش از آغاز رقابت هاي ليگ برتر فوتبال در فصل آينده، دچار مصدوميت شدند.
 
مهدي مداحي افزود: فرشيد باقري به عنوان نخستين بازيكن مصدوم مس از ناحيه مينيسك داخلي پا دچار پارگي شد و هفته گذشته تحت عمل جراحي قرار گرفت.

وي ادامه داد: اين بازيكن در حال انجام فيزيوتراپي و آب درماني است و از يك ماه آينده مي تواند در تمرينات شركت كند.

مداحي، خاطرنشان كرد: همچنين فرهاد سالاري از ناحيه كشاله ران و آرمان شهداد نژاد از ناحيه آرنج دست دچار آسيب ديدگي شدند كه هم اكنون در حال انجام فيزيوتراپي هستند.

رييس كميته پزشكي باشگاه مس كرمان بيان كرد: اين دو بازيكن يك هفته ديگر به طور كامل بهبودي خود را به دست مي آورند.

وي گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته تست پزشكي از بازيكنان تيم مس كرمان در محل آكادمي ملي فوتبال در زمينه هاي ارتوپدي، قلب و عروق، داخلي و ساير بخش ها گرفته شد تا براي آنها شناسنامه سلامت صادر شود.

مداحي، اظهار كرد: از بازيكنان خارجي كه قصد پيوستن به تيم مس كرمان را دارند، آزمايشات كامل تر و بيشتري گرفته مي شود.

کد خبر 2089760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha