۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

وادی در گفتگو با مهر:

بازی مقابل کوبا غیرقابل پیش بینی است

بازی مقابل کوبا غیرقابل پیش بینی است

اسلامشهر - خبرگزاری مهر: مربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: پیش بینی مسابقات لیگ جهانی والیبال کار سختی است و نمی شود به راحتی گفت در مقابل تیم کوبا چه نتیجه ای را خواهیم گرفت.

ابراهیم وادی در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در کشور روسیه، این تیم را برد و روسیه هم ایتالیا را شکست داد ولی همانطور که همه مشاهده کردین، ما در بازی دوم برابر ایتالیا مغلوب شدیم.

وی که مربی حمزه زرینی از بازیکنان اعزامی به مسابقات لیگ جهانی است، دلایل شکست ایران برابر ایتالیا را استرس زیاد دانست و افزود: پاسور حرفه ای نباید خطای پنجه بدهد و این به خاطر استرس زیاد برد است، بچه ها کار بزرگی را در بازی اول کردند ولی همین خودش استرس ایجاد کرده بود، مسولان تیم باید برای بازی دوم کار روانی بیشتری روی تیم انجام می دادند.

این مسئول در خصوص وضعیت والیبال اسلامشهر عنوان کرد: از سال 1378 که کانون والیبال اسلامشهر راه اندازی شد تاکنون بیش از 14 بازیکن در رده های مختلف سنی در تیم ملی والیبال عضو شده اند که حمزه زرینی، آرش کشاورزی و محمد طاهر وادی، محمد محمدکاظم از همین کانون خود را به تیم ملی رسانده اند.

عدم توجه مسئولان به والیبالیستهای اسلامشهر

مسئول کانون والیبال اسلامشهر، اضافه کرد: ما با این همه بازیکن ملی در اسلامشهر متاسفانه در مضیقه شدید هستیم و هیچ کدام از مسئولان توجهی به قهرمانان والیبال ندارند، شانه های تربیت بدنی برای نگه داشتن اعضا تیم والیبال اسلامشهر خیلی کوچک است و ما توقع بیشتری از آنها داریم.

علاقمندانی که از شرایط خوب فیزیکی برخوردارند برای ثبت نام در کانون قهرمانان والیبال اسلامشهر، می توانند همه روزه از ساعت 15 الی 21 به سالن شهدای سعیدیه مراجعه کنند.
 

کد خبر 2090445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha