۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۶

جزئیات 3 حادثه مهم دیروز پایتخت

از سقوط بالابر فروشگاه زنجیره ای تا واژگونی میکسر بتن

از سقوط بالابر فروشگاه زنجیره ای تا واژگونی میکسر بتن

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات سه حادثه مهم دیروز در پایتخت را تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نخستین حادثه اظهار داشت: ساعت 14:54 پنجشنبه سقوط بالابر در خیابان شریعتی بالاتر از قلهک به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که ایستگاه 89 خود را به محل حادثه رساند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در طبقه همکف یک ساختمان 5طبقه یک فروشگاه زنجیره ای قرار دارد که بخشی از پارکینگ منفی یک به عنوان انبار این فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته بود.

ملکی ادامه داد: در زمان حادثه سه پرسنل این فروشگاه برای جابه جایی بار از این بالابر استفاده کرده بودند که ناگهان سیم بکسل پاره شده و با سقوط بالابر از طبقه همکف به منفی یک هر سه نفر آنها دچار مصدومیت شده بودند.

آتش نشانان دو خانم 25 و 31 ساله را که دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شده بودند از داخل بالابر خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

واژگونی میکسر بتن

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه دوم نیز گفت: ساعت 16:3 واژگونی یک میکسر بتن در مسیر غرب به شرق اتوبان نیایش به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه 58 همراه گروه نجات سه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک میکسر بتن با 15 تن بتن به علت نامشخصی در خروجی فرحزادی از مسیر منحرف و پس از برخورد با گاردریل در فضای سبز کنار اتوبان واژگون شده بود. راننده میکسر نیز به طرز خطرناکی در داخل اتاقک گرفتار شده بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل او را خارج کردند.

ملکی با اشاره به اینکه این عملیات حدود 4 ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: میکسر بتن با سه دستگاه جرثقیل به حالت اولیه بازگشت و به محل دیگری منتقل شد.

حادثه سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آخرین حادثه مهم دیروز نیز گفت: ساعت 20:45 سقوط زن 40 ساله ای به داخل یک چاه در محله یوسف آباد به آتش نشانی اطلاع داده شد که امدادگران پس از حضور در محل دریافتند ترکیدن لوله باعث شستن ماسه های سطح زمین شده و این موضوع سقوط زن 40 ساله به درون چاه را همراه خود داشت.

وی افزود: آتش نشانان پس از ورود به داخل چاه این زن را که از ناحیه سر آسیب دیده بود به بیرون انتقال دادند.

کد خبر 2090446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha