۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

دانایی به مهر خبر داد:

نخستین جشنواره عكس "نماز جمعه" در استان سمنان برگزار می شود

نخستین جشنواره عكس "نماز جمعه" در استان سمنان برگزار می شود

سمنان – خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" از سوی این نهاد با همکاری دفتر نمایندگی شوراي سياستگذاري ائمه جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه استان خبر داد.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه هنری استان سمنان در راستای اهداف فرهنگی و هنری، در آستانه ماه مبارک رمضان به مناسبت سي و چهارمين سالگرد اقامه نمازجمعه، نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" را در سالجاری به صورت استانی برگزار می كند.

وی افزود: "اقامه نمازجمعه در شهرهاي مختلف استان سمنان" و "عکس های مربوط به اقامه نماز جمعه در استان سمنان در سال های اول انقلاب اسلامي" از موضوعات نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 30 تیر ماه سال جاری بوده و آثار در اول مرداد ماه داوری و  انتخاب شده و آثار منتخب چهار مرداد در نمایشگاهی ارائه می شوند.

دانایی در خصوص جوایز منتخبان این جشنواره تصریح كرد: به نفر اول دو میلیون ریال و لوح تقدیر، نفر دوم یک میلیون و پانصد هزار ریال و لوح تقدیر و نفر سوم یک میلیون ریال و لوح تقدیر تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه شركت تمامی عكاسان در این جشنواره آزاد است و هر عكاس می‌تواند 10 قطعه عكس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: همچنین به تمام شركت كنندگانی كه آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شركـت و هدایایی به عنوان حق تالیف پرداخت خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: علاقه مندان به شركت در این جشنواره می توانند برای دریافت فراخوان این جشنواره به حوزه هنری استان سمنان و ستادهای برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان یا سایت حوزه هنری استان سمنان به نشانی www.artsemnan.ir  مراجعه و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن های  3321105-3335756 – 0231 تماس حاصل کرده و آثار خود را به نشانی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفاییان، حوزه هنری استان سمنان، دبیرخانه نخستین جشنواره عكس «نماز جمعه» ارسال کنند.

کد خبر 2090824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha