۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

"خروس" از 19 تیر روی آنتن می‌رود

"خروس" از 19 تیر روی آنتن می‌رود

مدير مجموعه‌هاي تلويزيوني شبكه دو از پخش سريال "خروس" در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: اين مجموعه از 19 تير، ساعت 21:45 مهمان رمضاني خانه‌هاي ايراني مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود صباح افزود: اين سريال به تهيه‌كنندگي عليرضا ابراهيمي دليجاني و كارگرداني سعيد آقاخاني در 26 قسمت 30 دقيقه‌‌ای روي آنتن تلويزيون مي‌رود.

وي ادامه داد: "خروس" در ژانر كمدي ساخته شده و روايت جالبی از زندگی پدری است که دچار مشکل غيرمنتظره‌‌ای می‌شود. اين مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع اين مشکل بيانديشند. در نقشه بچه‌ها مغز متفکر يک خروس است.

به گفته صباح فيلمنامه اين سريال به قلم مصطفی کيايی نگارش شده و امير معقولی و فرشيد احمدی تصويربرداری و صدابرداری اين پروژه را بر عهده دارند.

مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تأکید کرد: تيترا‍ژ اين سريال توسط سعيد آقاخانی و امير معقولی ساخته شده و محمد عليزاده از هنرمندان جوان و با استعداد کشور که صدای او را بارها در تيتراژ سریال‌های تلويزيونی و برنامه‌هايی مثل "کوله پشتی" و "ماه عسل" شنيده‌ايم،‌ ترانه آن را خوانده است.

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 2090889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha