۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

افتخاری بیان کرد:

مقابل تایلند و ژاپن استرس داشتیم/ از امروز به فکر جام جهانی هستیم

مقابل تایلند و ژاپن استرس داشتیم/ از امروز به فکر جام جهانی هستیم

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات آسیایی داخل سالن، گفت: از امروز به فکر حضور در پیکارهای جام جهانی هستیم تا کسب عنوا‌ن‌های برتر تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا افتخاری پس از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن و قهرمانی در مسابقات آسیایی داخل سالن، اظهار داشت: این روزها، روزهای خوبی برای فدراسیون فوتبال است. بانوان و آقایان با نتایج خوبی که کسب کرده‌اند نشان دادند که در آسیا حریف قدری برای تیم‌های مقابل خود هستند. این عناوین نوید این را می‌دهد که فوتبال و فوتسال راه خود را برای موفقیت پیدا کرده است.

وی افزود: ما باید حمایت شویم تا مقام‌های بالاتری را در مسابقات مهم کسب کنیم. ضمن این که از امروز به فکر حضور در پیکارهای جام جهانی هستیم تا کسب عنوان‌های برتر تداوم داشته باشد.

سرپرست کمیته فوتسال با اشاره به پیروزی ایران برابر تایلند و ژاپن تاکید کرد: بازی تایلند و ژاپن به دو دلیل برای ما سخت و مهم بود. اول اینکه طی دو سال گذشته تیم ایران به این دو تیم بازی را واگذار کرده بود و استرس بالایی بین کادر فنی و بازیکنان وجود داشت. همین امر باعث شد تا با احتیاط بیشتری به مصاف تیم‌های ژاپن و تایلند برویم که انصافا تیم‌های پرقدرتی بودند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، افتخاری ادامه داد: دلیل دوم هم این بود که فدراسیون فوتبال به همراه کمیته فوتسال برنامه ریزی خوبی برای این تیم داشت. تورنمنت چین و سپس اردوی 8 روزه در این کشور  باعث شد تا این تیم با شرایط آب و هوایی این کشور خود را وفق دهد و بتواند عملکرد بی نظیری از خود به جای بگذارد.

وی در پایان گفت: با صمیمیت، یکدلی و آرامشی که در تیم ملی حاکم بود توانستیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهیم. از کفاشیان و مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که از تیم‌های فوتسال آقایان و بانوان حمایت کرد. امیدوارم حمایت‌هایشان تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذاریم.

تیم ملی فوتسال مردان ایران صبح روز شنبه با پیروزی برابر ژاپن در فینال مسابقات آسیایی داخل سالن به عنوان قهرمانی رسید. تیم بانوان ایران هم روز جمعه با شکست مقابل ژاپن به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

کد خبر 2090986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha