۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۲

جام ویلیام جونز- چین تایپه؛

تیم ملی بسکتبال از سد اردن گذشت

تیم ملی بسکتبال از سد اردن گذشت

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام ویلیام جونز برابر اردن به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت بین‌المللی ویلیام جونز امروز شنبه در چین تایپه آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم‌های ملی ایران و اردن به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار تیم ملی ایران موفق شد حریف خود را با نتیجه 64 بر 57 شکست دهد و گام نخست را محکم بردارد.

در این دیدار  بچیروویچ تیم ایران را با ترکیب صمد نیکخواه‌بهرامی، حامد حدادی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان و مهدی کامرانی به میدان فرستاد. ملی‌پوشان ایران از همان ابتدای بازی چند امتیاز از حریف خود پیش افتادند و با حفظ برتری خود کوارتر اول بازی را با نتیجه 11-17 به سود خود به پایان بردند. در این کوارتر مهدی کامرانی باکسب 6 امتیاز، بهترین بازیکن میدان بود.

در کوارتر دوم نیز بازیکنان ایران نبض بازی را در دست گرفتند و با 10 اختلاف امتیاز حریف خود را پشت سر گذاشتند تا نیمه نخست با برتری 35 بر 25 ایران خاتمه یابد. در این  نیمه مهمد بچیروویچ هر 12 بازیکن تیم را به میدان فرستاد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان اردن نمایش بهتری در زمین داشتند و نه تنها توانستند اختلاف امتیازات خود با ایران را به عدد یک برسانند بلکه کوارتر سوم را با نتیجه 24 بر 15 به سود خود به پایان برسانند. البته برتری اردنی‌ها دوام چندانی نداشت و بازیکنان ایران در کوارتر چهارم بازی با عملکرد خوبی که در دفاع و حمله از خود به نمایش گذاشتند اجازه ندادند بازیکنان تیم اردن بیشتر از 8 امتیاز کسب کنند و در نهایت با برتری 64 بر 57 شروع پیروز مندانه‌ای در رقابت های ویلیام جونز داشتند.

بچیروویچ در این دیدار برای محک داشته‌هایش از حامد حدادی، صمد نیکخواه‌بهرامی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد، آرن داوودی، جواد داوری، سامان ویسی، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی و روزبه ارغوان استفاده کرد تا همه بازیکنان را در شرایط مسابقه ارزیابی کند.

تیم ملی ایران فردا استراحت خواهد کرد و ساعت 11:30 به وقت تهران روز دوشنبه 17 تیر ماه  مقابل تیم دوم چین‌تایپه به میدان خواهد رفت.

کد خبر 2091358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha