۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

مطالبه کارشناسان از وزیر آینده ارتباطات؛

افزایش نقش فناوری اطلاعات ایران در عرصه بین‌المللی

افزایش نقش فناوری اطلاعات ایران در عرصه بین‌المللی

یک کارشناس فناوری اطلاعات معتقد است که وزير منتخب فناوری اطلاعات و ارتباطات باید با حضور در مجامع و تشکل‌های بین‌المللی، نقش ایران را در حوزه فناوری اطلاعات در عرصه بین‌المللی افزایش دهد.

رمضانعلی صادق زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم باید از ابزارهای فناوری اطلاعات در مواقع مناسب به درستی و با برنامه ریزی مدون استفاده کند اظهار داشت: وزیر ارتباطات دولت یازدهم باید به شرایط عمومی پایبند باشد و در راستای سیاست‌های رئيس جمهور منتخب حرکت کند؛ اگرچه سکاندار این وزارتخانه باید تجربه و تخصص لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را نیز داشته باشد و وابسته به جناح خاصی نباشد.

رئیس کمیته مخابرات مجلس هفتم با بیان اینکه وزیر آینده باید به علوم مدیریت نیز احاطه داشته باشد، گفت: وزير منتخب ارتباطات و فناوری اطلاعات باید با حضور در مجامع و تشکل‌های بین‌المللی نقش ایران را در حوزه فناوری اطلاعات در عرصه بین المللی افزایش دهد.

صادق زاده با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از لحاظ تامین زیرساخت و تولید محتوا با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، صدا و سیما و سایر شوراهای مرتبط همکاری و تعامل داشته باشد تصریح کرد: از وزیر ارتباطات دولت یازدهم انتظار می‌رود در جهت حمایت از بخش خصوصی، این بخش را در پروژه‌های IT دخیل كند.
 

کد خبر 2091748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha