۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

ملاطفی خبر داد:

قراردادهاي راكد در شهركها و نواحي صنعتي اردبيل فسخ می شود

قراردادهاي راكد در شهركها و نواحي صنعتي اردبيل فسخ می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل از فسخ قراردادهاي راكد و استرداد زمينهاي بلااقدام در شهركها و نواحي صنعتي این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ملاطفي بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هيئت داوري و رسیدگی به اراضی راکد شهرکها افزود: قرارداد 10 واحد صنعتي راكد كه زمين دريافت کرده و هيچگونه اقدامی بر روی زمين خود انجام نداده اند، بر همین اساس تعيين تكليف شد.

به گفته وي به جهت استفاده بهينه از امكانات و ظرفيتهاي ايجاد شده در شهركها و نواحي صنعتي استان در صورت عدم ساخت و ساز زمينهاي واگذار شده پس از گذشت تاريخ تعهد ساخت و ارسال چند مرحله اخطار و اعطای مهلت در صورتی که در مدت تعيين شده اقدامی انجام نشود با طرح موضوع در هيئتهاي داوري زمين هاي مربوطه فسخ و باز پس گرفته مي شود.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به راکد ماندن زمین های واگذار شده در برخی شهرک های صنعتی افزود: تلاش می کنیم با تجدید نظر در این خصوص، در راستای رشد و توسعه شهرک ها گامن برداریم.

وی به روند مثبت برگزاري جلسات هيئت داوري اشاره کرد و متذکر شد: اين اقدامات باعث آزاد سازي زمين هاي صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان شده كه پس از طي مراحل مربوطه به متقاضيان واجد شرايط واگذار مي شود.

وی از فسخ قرارداد دو واحد صنعتي به علت عدم انجام تعهدات خبر داد و تصریح کرد: علاوه براین تاکنون به هشت واحد صنعتي استان نیز با يك زمانبندي مشخص براي اجراي مجدد فرصت داده شده است.

کد خبر 2092006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha