۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

سعیدی:

حل مشکل زمین گلف نقش جهان با واگذاری به بخش خصوصی/ گلف ایران المپیکی می‌شود

حل مشکل زمین گلف نقش جهان با واگذاری به بخش خصوصی/ گلف ایران المپیکی می‌شود

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون گلف از واگذاری زمین گلف نقش جهان اصفهان به بخش غیردولتی برای ساخت و تکمیل آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اصفهان اظهار داشت:استان اصفهان در رشته گلف از جایگاه خوبی برخوردار است، فدراسیون نیز با برنامه ای بلند مدت به دنبال المپیکی شدن این رشته است و متعاقب این برنامه گلف در استان ها از جمله اصفهان نیز رشد خواهد داشت،ما در کشور زیرساخت های مناسبی برای گلف نداریم اما نباید زانوی غم به بغل بگیریم و بلکه می بایست به دنبال هدف گذاری باشیم.

وی افزود: گلف در رقابت با سه رشته کاراته، بیسبال و راگبی المپیکی شد،در اجلاس ترکیه مشخص شد ۳۰ کشور می توانند به المپیک برسند که از این میان ۱۵ کشور با سهمیه که ۷ سهمیه آن متعلق به آسیا است، به المپیک می رسند که کسب این جایگاه برای ما نیز دور از دسترس نیست.

سعیدی با بیان اینکه زیرساخت ها فقط شامل زمین گلف نیست گفت: کرواسی با ۴۰ زمین و بلغارستان با ۵۰ زمین بعد از ما قرار دارند پس باید از تمامی ظرفیت ها کمال استفاده را ببریم.

وی ادامه داد:فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان تجهیزات آموزشی خود را در سطح استان ها توزیع می کند و این زمینه ساز گسترش گلف در جای جای کشور خواهد بود.

رئیس فدراسیون گلف در مورد مشکل زمین گلف اصفهان بیان داشت: احداث زمین گلف اصفهان به دلیل مشکل معارضان متوقف شد اما شرکت توسعه برای واگذاری آن به بخش غیردولتی موافقت کرده است.

گلف ایران المپیکی می شود  

محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت گلف استان اصفهان با بیان این مطلب گفت:کسب رتبه سوم اصفهان در کشور نشان از فعالیت گسترده این رشته دارد،گلف ورزش پر خرجی است اما اصفهانی ها برای این ورزش اهمیت قائل هستند.

وی ادامه داد:امیدوارم در چهار سال آینده،روند رو به رشد هیئت گلف استان اصفهان تداوم یابد تا بتواند به عنوان یکی از بازوان توانمند فدراسیون عمل کند.

محمدجواهری افزود: در سال گذشته اعتبارات خوبی دریافت نکردیم و نتوانستیم بودجه ای به هیات ها تزریق کنیم اما با درایت مسئولان هیاتها کارنامه خوبی به جا ماند و توانستند تقویم سالیانه را اجرا کنند و در میزبانی ها به نحو احسن عمل کردند،به هر حال امیدواریم امسال از نظر مالی سال خوبی داشته باشیم تا هیات ها از این موضوع منتفع شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره که شرایط مساعد گلف برای رشد اضافه کرد:امیدوارم این رشته در کشور رشد کند و المپیکی شود.

شیران رئیس هیئت گلف استان اصفهان در این مجمع صحبت های خود را با تبریک پیروزی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی آغاز کرد و افزود:در چهار سال گذشته گلف اصفهان روند خوبی را در پیش گرفته و برنامه های خود را به خوبی اجرایی کرده ایم هرچند به علت مشکلات مالی برخی برنامه ها نیز به سرانجام نرسید، اما امیدوارم در چهار سال آینده بتوانیم به کمک همه گلف اصفهان را نسبت به سال گذشته در جایگاه بهتری قرار بدهیم.

وی در مورد زمین گلف ورزشگاه نقش جهان گفت:با تعاملاتی که با فدراسیون داشتیم قرار بود این زمین را به بخش خصوصی واگذار کنیم که سعیدی رئیس فدراسیون پیگیری های لازم را انجام داد و تنها معارضان بودند که برخی مشکلات را ایجاد کردند،به هر حال امیدوارم بتوانیم در آینده زمین گلف استانداردی را برای گلف بازان اصفهانی داشته باشیم.

کد خبر 2092054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha