۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۵۵

گزارش مهر/

ادینهو آمد؛ بمب مس کرمان ترکید/ شاه ماهی در راه است

ادینهو آمد؛ بمب مس کرمان ترکید/ شاه ماهی در راه است

کرمان - خبرگزاری مهر: این روزها مدیران مس کرمان به واسطه جذب مجدد ادینهو شادمانند این درحالی است که گفته می شود یک بازیکن تراز اول خارجی دیگر نیز جذب این تیم خواهد شد با جذب این بازیکنان مس کرمان امیدوار است بتواند با تیمی کم ستاره اما یک دست نتایج مطلوبی را در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تا چند روز قبل همه هواداران مس کرمان نگران وضعیت نچندان مطلوب مس کرمان در زمینه جذب بازیکن برای حضور در لیگ برتر آتی بودند اما مدیران مس کرمان همچون رفتارهای اخیر استقلال طی این مدت به دنبال بمب ترکاندن بودند و ادینهو مهاجم سابق مس کرمان که نقش قابل توجهی در زمینه حضور مس در جام باشگاههای آسیا داشت و در جریان این مسابقات نیز تاثیر گذار حاضر شده بود را جذب کرد و همچون بمبی خبری انتقال این بازیکن برزیلی را اعلام کرد.

گفته می شود همچنان مس کرمان به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر است و گفته است که هواداران مس را تا پایان فصل نقل و انتقالات مجددا غافلگیر خواهد کرد.

هر چند مس در جذب ادینهو مثبت عمل کرد اما نباید فراموش کرد که فوتبال بازی تیمی است و نمی توان با جذب یک بازیکن توقع داشت که مجموعه تیم مطلوب عمل کند از سوی دیگر باید دید آیا ادینهو همچنان همان ادینهو گذشته است یا پس از رفتن به امارات و گذراندن چندین سال در تیمهای عربی آیا تنش به تن عربها خورده یا اینکه همچنان همان بازیکن تند و تیز قبل است.

از سوی دیگر نباید از نظر دور کرد که مس بسیاری از بازیکنان تاثیر گذار خود را از دست داده است و این مسئله به خصوص در خط دفاع به خوبی نمایان است با وجود اینکه به نظر می رسد مس دو دروازه بان آماده دارد اما در خط دفاع مس با مشکل مواجه است به خصوص قلب دفاع مس کرمان با کمبود بازیکن مواجه است.

مس کرمان هر چند در روزهای اخیر چند بازیکن در حد لیگ برتر نیز جذب کرده است اما هم اکنون در کرمان همه امیدوارند مس بتواند سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند و از اعتبار فوتبال کرمان که تنها نماینده شرق کشور در سطح اول فوتبال کشور است حمایت کند.

بازیکنی برای تمام خطوط/ خلاءهای تیمی مس را چه کسی پر می کند

شکی نیست که لوسیانوادر ملقب به ادينهو که از سال 87 تا 90 به مدت سه فصل در کرمان توپ زد به یکی از مشهور ترین و موفق ترین بازیکنان خارجی لیگ ایران تبدیل شد اما به نظر نمی رسد بتوان همه بار روانی یک تیم را برعهده این بازیکن گذاشت.

باشگاه مس کرمان هم اکنون به حدی از جذب این بازیکن خوشحال است که رسما به هوادارن مس به دلیل جذب این بازیکن تبریک گفته است.

ذوق زدگی مس به حدی است که این انتقال را به عنوان شکار شاه ماهی فصل لنتقالات لیگ برتر توصیف می کند و در سایت رسمی باشگاه آماده است که "این اتفاق در حالی رخ داد که همزمان با بازگشت ادینهو به ایران، چند تیم لیگ برتری به شدت خواهان جذب این بازیکن بودند و حتی تیم های سرشناسی که لیست بازیکنان آن ها پر شده بود، حاضر شدند برای جذب ادینهو تغییراتی در لیست خود ایجاد کنند. اما باشگاه مس کرمان با بررسی همه جوانب موفق شد یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالات را به تور خود بی اندازد، ادینهو که یکی از محبوب ترین چهره های تیم فوتبال مس در میان هواداران این تیم محسوب می شود، پس از دو فصل دوری به کرمان بازگشت تا به نوعی به خانه خود در فوتبال ایران برگشته باشد آن هم در حالی که هر چهار باشگاه سرشناس فوتبال ایران به دنبال وی بودند، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ضمن عرض تبریک به هواداران مس و مردم کرمان بابت این پیروزی بزرگ در فصل نقل و انتقالات ابراز امیدواری می کند که با تداوم تمرینات منظم مس پیش از شروع برگزاری بازی ها، این پیروزی ها تا داخل زمین تداوم پیدا کند".

همچنین باشگاه مس به هواداران خود امیدواری داد برخلاف برخی تحلیل ها تیم فوتبال مس در فصل جدید توانمندی های خود را در داخل زمین ثابت خواهد کرد. خوشبختانه تمرینات و روحیه بازیکنان مس در بهترین سطح ممکن قرار دارد و قطعا با اضافه شدن بازیکنان جدید مس، تیم به هماهنگی بیشتری هم دست پیدا خواهد کرد.

طبق آخرین لیست قبل از انتقال ادینهو فهرست خروجی ها و وردی های این تیم نیز اینگونه بوده است؛ بر طبق لیست نقل و انتقالات مس، این تیم با این بازیکنان فصل قبل خود خداحافظی کرده است: میلان میاتوویچ ( دروازه بان ) مهدی محمدی، استفان باتس، (دفاع , مهرداد کریمیان، آرش روشنی پور، مسعود نظر زاده، پترویچ ( هافبک ) رضا عنایتی ( مهاجم ). در مقابل باشگاه مس لیست ورودی های خود را تاکنون با این نفرات پر کرده است : حسن رودباریان ( دروازه بان ) هادی شکوری، مجتبی ترشیز ( دفاع ) محمود تیغ نورد، اکبر ایمانی، سمیر ( هافبک ) کریم اسلامی ( مهاجم ). البته کار باشگاه مس در انتقالات هنوز ادامه دارد و این باشگاه می تواند سه بازیکن خارجی دیگر که یکی از آن ها آسیایی است را به تیم خود اضافه کند. همچنین کار جذب دو بازیکن خوب از لیگ یک نیز در دستور کار باشگاه قرار دارد.

همچنین اردوی تدارکاتی مس نیز که در پردیسان کرج در حال برگزاری بود بعد از چند بازی تدارکاتی و تمرینات ویژه زیر نظر کادر فنی تیم تمام شده و تیم به کرمان باز گشته است.

اردوی تدارکاتی تیم فوتبال مس در پردیسان کرج ظهر روز جمعه به پایان می رسد و بازیکنان این تیم به کرمان بازخواهند گشت.

وی همچنین چند بازی تدراکاتی نیز طی روزهای آینده در کرمان برگزار می شود.

بازیکانی که در تمرینات مصدوم شدند!

رئیس کمیته پزشکی باشگاه مس کرمان نیز تعداد مصدومان این تیم را که در تمرینات پردیسان مصدوم شده اند را سه نفر اعلام کرد، مهدی مداحی در این خصوص گفت: تا این لحظه سه بازیکن مس به نام های فرشید باقری ، آرمان شهداد نژاد و فرهاد سالاری پور در تمرینات پیش فصل این تیم دچار مصدومیت شده اند.

وی با بیان اینکه این بازیکنان اکنون تحت معالجه هستند، افزود: فرشید باقری به دلیل پارگی مینیسک داخلی زانوی پای راست تحت عمل جراحی قرار گرفته است و اکنون در حال گذراندن دوره های آب درمانی و فیزیوتراپی است ، که انتظار می رود تا یک ماه آینده به تمرینات نارنجی پوشان باز گردد.

مداحی تصریح کرد: همچنین شهداد نژاد ، دروازه بان مس که در حال حاضر به همراه تیم در اردوی کرج به سر می برد نیز از ناحیه ی آرنج هر دو دست دچار مصدومیت است و برای شروع تمرینات تخصصی ده روز زمان نیاز دارد.

رییس کمیته پزشکی باشگاه مس کرمان در باره فرهاد سالاری پور نیز ابراز امیدواری کرد: این بازیکن که به دلیل کشیدگی عضلات نزدیک کننده  ران دچار آسیب دیدگی شده ، تا هفته آینده بهبود یابد.

مداحی خاطرنشان کرد: دو بازیکن خارجی مس به نام های سمیر بکریچ و سدین تورلاک نیز در حال انجام معاینات پزشکی اند که پس از اعلام جواب آزمایش های پزشکی وضعیت آنان برای پیوستن به تیم فوتبال مس کرمان مشخص خواهد شد.

بازگشت ادینهو بازیکنان را خوشحال کرد/ بازیکن برزیلی شهروند افتخاری کرمان

آرمان شهداد نژاد دروازه بان کرماني تيم فوتبال مس کرمان در خصوص بازیکنان تیم گفت: از آمدن ادرلوسيانو ادينيهو واقعا خوشحالم، او دوره فوق العاده اي را در مس داشت و در آن دوره به مس خيلي کمک کرد، و قطعا کرماني ها از شنيدن خبر پيوستن اين بازيکن به تيم خيلي خوشحال خواهند شد.

وی يادآور شد: ادينيو شهروند افتخاري کرمان است و در 6-7 سال اخير زندگي اش فقط دو سال را از کرمان دور بوده و قطعا در اين شهر زندگي راحتي را خواهد داشت، ضمن اينکه مردم کرمان واقعا او را اسطوره گلزني شان مي دانند. ادينيو يکي از دوستان خيلي خوب من است و حضورش قطعا به تيم مس کمک خواهد کرد.

همه با هم متحد هستیم

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان نیز در خصوص وضعیت این تیم گفت که مهمترین فاکتور برای موفقیت مس را اتحاد هواداران این تیم دانست.
 
فرزاد حسین خانی  تصریح کرد: بازی در لیگ برتر همیشه سخت است و ما اگر می خواهیم که در پایان فصل حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم باید از همین شروع بازی ها با قدرت لیگ را آغاز کنیم.

وی گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و من امیدوارم با اضافه شدن همه نفرات جدید تیم و آماده شدن بدن های بازیکنان، تیم روز به روز برای بازی ها آماده تر شود. هرچند امسال برخی از تیم ها با خریدهایشان حسابی سروصدا کردند اما در فوتبال ایران ثابت شده است که شلوغی در نقل و انتقالات باعث تضمین موفقیت یک تیم نیست بلکه تیم هایی که از همان روز اول اتحاد بیشتری داشته اند نتیجه بهتری هم گرفته اند.

حسینخانی ادامه داد: من امیدوارم که در کرمان همه برای موفقیت مس دست به دست یکدیگر بدهند و هواداران تیم ما از همان بازی اول با حمایتی که از مس انجام می دهند زمینه موفقیت ما را در لیگ جدید بیشتر از همیشه فراهم کنند.
...................................

گزارش: رها تکین

کد خبر 2092242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha