۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۲

بالوردی:

رفتار نادرست ترافیکی بر کودکان تاثیر می گذارد

رفتار نادرست ترافیکی بر کودکان تاثیر می گذارد

گرگان - خبرگزاری مهر: کارشناس و مدرس آموزش ترافیک گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در بیشتر شهرها در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک روبرو هستیم تاثیر رفتار نادرست بزرگترها بر کودکان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس یالوردی ظهر دوشنبه در نخستن برنامه ترافیکی آموزش قوانین عبور و مرور ویژه مربیان مهدکودک و معلمان پیش دبستانی گرگان اظهار کرد: آمار تصادفات در کشور ما دو برابر کشورهای اروپایی و امریکا است و بزرگترها نیاز مبرمی به آموزش در این زمینه دارند بنابراین آموزش را باید از آنها آغاز کنیم.
 
وی ادامه داد: اگر از امروز ذهنیت کودکان را آماده کرده و بتوانیم آن ها را در خصوص نظم و ترافیک آموزش داده و خودمان نیز با آن ها همراه باشیم برای آینده با بحران های دلخراش مواجه نمی شویم.
 
وی افزود: آموزش باید به صورت مستمر بوده و تا مقاطع بالاتر ادامه داده شود و در این راه ارتباط با خانواده ها، همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی بسیار موثر خواهد بود تا در آینده نتایخ خوبی را شاهد باشیم.
 
یالوردی خاطر نشان کرد: اگر در جامعه ای پیشرفته ترین شبکه ارتباطی، مدرن ترین وسایل نقلیه و قوی ترین مقررات را نیز داشته باشیم اگر فرهنگ لازم جهت استفاده از این عوامل وجود نداشته باشد ترافیک نابسامان، اشفته و غیر قابل قبوا حکمفرما خواهد شد.
 
وی افزود: بنابراین باید در زمینه اموزش و فرهنگ سازی تلاش شود و از شهرداری گرگان و واحد ترافیک به خاطر برگزاری چنین دوره هایی تقدیر می کنم. 
کد خبر 2092674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha