۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

اخبار کوتاه استان مرکزی

شناسايي متهم به استفاده غير مجاز از خطهای اينترنت در اراک

شناسايي متهم به استفاده غير مجاز از خطهای اينترنت در اراک

اراک – خبرگزاری مهر: رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مركزي از دستگيري متهم به استفاده غير مجاز از خطهای اينترنت خبر داد و گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان اراكي مبني بر استفاده غير مجاز خط اينترنتي در اختيار ايشان توسط كاربر غير مجاز، تحقيقات آغاز و پس از اقدامات فني متهم شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد"مصطفي نوروزي"، با اشاره به اقرار متهم در استفاده از خط اينترنتي فرد شاكي افزود: اين متهم به سوء استفاده از شش مورد از خطوط اينترنتي ديگر نيز اعتراف كرده است كه پس از تكميل تحقيقات متهم براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي واعزام شده است.

ديدار فرمانده انتظامي استان مركزي با مردم

 فرمانده انتظامي استان مركزي به همراه معاونان اجرايي اين فرماندهي روز دوشنبه  18تير ماه از ساعت 9 صبح ملاقات عمومي دارند.

 سر دار "عزيزاله ملكي " می افزاید: مردم استان مركزي و همچنين كاركنان فرماندهي انتظامي استان مركزي مي‌توانند جهت بررسي مشکلات،انتقادات و...در ارتباط با عملکرد فرماندهي انتظامي استان در محل دفتر نظارت همگاني (197) واقع در خيابان بهزيستي روبروي ايران خودرو حضور يافته و با فرمانده انتظامي استان ديدار كنند.

اقدام به موقع پليس مركزي در كشف 160 راس گوسفند سرقتي

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان آشتيان، گفت:با وقوع اين سرقت بلافاصله با تدابير صورت گرفته و طرح ريزي هاي قبلي،اقدامات لازم براي دستگيري عاملان آن آغاز شد.

سرهنگ "رضا قائد رحمت" خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي دقيق بعد از ساعتي تلاش ماموران انتظامي توانستند 160 راس گوسفند سرقت شده را در عمق مناطق كوهستاني كشف و به مالباخته تحويل دهند.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان آشتيان در پايان با تاكيد بر كاهش فرصت هاي وقوع جرم از كليه شهروندان درخواست كرد كه در به كارگيري نكات ايمني و توصيه هاي پليسي اهتمام ورزيده و مراتب مشكوك را بلافاصله از طريق تلفن 110 به مراكز پليس گزارش كنند.

3 كشته و 3 مجروح در تصادفات استان مركزي

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: وقوع دو سانحه رانندگي منجر به فوت در استان مركزي 3 كشته و 3 مجروح بر جاي گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك تصادف جرحي ماموران به محل حادثه اعزام و مشاهده كردند يكدستگاه كاميون بنز با يكدستگاه پژو 405 با  4سرنشين برخورد كردند،گفت: بر اثر اين حادثه متاسفانه يكي از سرنشينان خودرو پژو 405 در صحنه تصادف فوت و سه سرنشين ديگر نيز مصدوم و پس از انتقال به بيمارستان يكي ديگر از آنان نيز  فوت كرد.

سرهنگ"مهدي حسني" در ادامه از برخورد يكدستگاه خودرو با يكدستگاه موتور سيكلت در محور اصفهان به دليجان خبر داد و گفت: بررسي ماموران نشان داد تصادف بين يكدستگاه موتورسيكلت و يكدستگاه خودرو كه هيچ مشخصاتي از نوع و راننده خودرو در دست نيست بوقوع پيوسته و خودرو مذكور از صحنه متواي شده است و متاسفانه راكب موتور سيكلت در اين سانحه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 2092801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha