۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

حجت الاسلام درویش پور:

305 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در لرستان ارسال شد

305 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در لرستان ارسال شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از ارسال 305 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین درویش پور صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: تا کنون 305 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در استان لرستان ارسال شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کمیته های مختلف برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان، گفت:  در این راستا کمیته های مختلفی مانند کمیته پشتیبانی، کمیته ارزشیابی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته حراست، کمیته علمی و کارگروههای مختلف راه اندازی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان استان لرستان بیان داشت: اجلاس سراسری نماز با همکاری نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استانداری لرستان و مسئولان دستگاههای اجرایی استان 13 و 14 شهریور ماه سالجاری در لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام درویش پور با بیان اینکه در این راستا دو کارشناس از مرکز تخصصی نماز به مدت 18 روز در استان حضور داشته اند، گفت: این اساتید جلسات فراوانی را در دستگاههای مختلف اجرایی لرستان برگزار کرده اند.

وی با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس سراسری نماز در لرستان، تصریح کرد: باید اقدامات به گونه ای باشد که برنامه ها و کارهای این اجلاس با محوریت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان برگزار شوند.

کد خبر 2093419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha