الشرق الاوسط گزارش داد:

استعفاهای سریالی در شبکه الجزیره در اعتراض به حمایتهای ویژه از اخوان المسلمین

استعفاهای سریالی در شبکه الجزیره در اعتراض به حمایتهای ویژه از اخوان المسلمین

روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی اعلام کرد: بسیاری از خبرنگاران و کارکنان شبکه "الجزیره مباشر" در مصر در اعتراض به حمایتهای این شبکه از اخوان المسلمین مصر طی روزهای اخیر از سمت خود استعفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الشرق الاوسط امروز در گزارشی اعلام کرد: پس از استعفای بسیاری از خبرنگاران و کارکنان شبکه "الجزیره مباشر" در مصر این شبکه قطری دچار مشکلات متعددی شده است.

این کارکنان و خبرنگاران شبکه الجزیره مباشر در مصر در اعتراض به پوشش مغرضانه وقایع اخیر مصر تصمیم به استعفا گرفته اند. استعفاکنندگان معتقدند شبکه الجزیره در اخبار و گزارشهای خود حمایتهای آشکاری از اخوان المسلمین داشته است.

کارکنان سابق این شبکه خواستار تغییر سیاستهای الجزیره در قبال اخوان المسلمین در مصر شده اند. همچنین برخی منابع اعلام کردند طی روزهای آتی تعداد استعفاکنندگان بیشتر خواهد شد و برخی از خبرنگاران هم اکنون در حال بررسی استعفا از الجزیره هستند.

بنابراین گزارش، تاکنون حجاج سلامه، وسام فاضل، ضحی الزهیری از خبرنگاران و کارکنان شبکه الجزیره مباشر در مصر از سمت خود استعفا کرده اند و علاء العیوطی، دینا موسی، منال محمود، کارم محمود، حسن عبدالغفار که تهیه کننده، گوینده، خبرنگار و از اعضای ارشد تحریریه خبر الجزیره هستند تصمیم دارند به زودی استعفا دهند.

این در حالی است که اخیرا مدیر دفتر شبکه الجزیره در قاهره از کنفرانس خبری ارتش مصر، اخراج شده بود. خبرنگاران حاضر در این نشست مدیر دفتر الجزیره را به علت حمایت از سیاستهای اخوان بیرون کرده بودند.

کد خبر 2093628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha