۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

به مناسبت فرار رسیدن ماه عشق/

رمضان؛ فصلی برای شکوفایی دلهای عاشق

رمضان؛ فصلی برای شکوفایی دلهای عاشق

قم - خبرگزاری مهر: از راه می رسد میهمانی که هیچ با تو غریبه نیست. میهمانی که جز خبرهای خوش ره توشه ای ندارد. ره توشه ای که از سفر به ارمغان آورده. ارمغانی که جز رستگاری نیست. این میهمان آمده تا تو را همراه خویش به میهمانی‌ بزرگی ببرد. میهمانی ای که میزبانی مهربان دارد. میزبانی که سال هاست او را می‌شناسی. میزبانت در را به روی تو گشوده تا از آن به میهمانی خاص وارد شوی.

به گزارش خبرنگار مهر، مهیای سفر شو. همراه میهمانی که آمده، به بزم الهی قدم بگذار. بزمی که بزم محبت است. آنجا که هیچ بنده ای و هیچ میهمانی بر دیگری مقدم نیست. تو به این میهمانی فرا خوانده شدی تا از فرصت نزدیکی به معشوقت بهره ببری.

اینجا باید چشم دل باز کنی، تا جان ببینی و آنچه نادیدنی است را ببینی و درک کنی. تو به میهمانی رمضان دعوت شدی. فرصت را دریاب، شاید که دیگر فردایی نباشد.

دگر بار در گردش چرخ زمان به رمضان رسیده ای. ماهی که رحمت در آن نازل، عزت در آن فرود، عبادت در آن عروج و طاعت در آن صعود می یابد.

رمضان موسم رحمت، نزول برکت، ماه تطهیر قلب و پر کشیدن به جانب معبود، تجلی حقیقت، ماه نمازی از سر نیاز، ماه شکستن غرور 11 ماه خودخواهی، فصلی برای شکوفایی دل های عاشق و تشنه حقیقت است.

بیا دستانمان را بالا ببریم رو به آسمان و زمزمه کنیم: ستایش مخصوص توست که بر ما با هدایت به شاهراه ستایشت، منت نهادی و ما را از اهل ستایش قرار دادی که از سپاس گزاران احسانت باشیم.

و سپاس تو راست که ما را از مسلمین قرار دادی تا در سایه سار اسلام زیبایت، به سر منزل سعادت و خرسندی روان شویم.

معبودا! ببخش که وسوسه های نفس مانع از تطهیر جانم در نهر رجب شد، لایق نبودم و از میوه طوبای شعبانت هم  نچشیدم،  ترحم نما تا در دریای بیکران رحمت رمضانت غوطه ور شوم و کمک کن تا در این رمضان لایق دیدار شوم.

پروردگارا! مرا بپذیر که سوسوی فانوس رو به مرگ ابلیس، مرا به بیراهه غفلت نکشاند و شعله های شمع وجودم را به خاموشی ننشاند.

آمین

..............................................
معصومه فرمایشی
 

کد خبر 2093690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha