۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۴

با برگزاري رقابت هاي انتخابي/

اعضاي تيم تكواندوي خراسان شمالي مشخص شدند

اعضاي تيم تكواندوي خراسان شمالي مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت تكواندوي خراسان شمالي گفت: با اتمام رقابت هاي انتخابي، اعضاي تيم تكواندوي دختران استان براي حضور در مسابقات كشوري مشخص شدند.

هادي كمالي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: رقابت هاي انتخابی تيم تكواندوي دختران خراسان شمالي با هدف حضور در مسابقات قهرماني كشور در رده هاي سني خردسالان و نونهالان، با حضور 72 تکواندوکار از شهرستان هاي مختلف اين استان در مجموعه ورزشي شهيد عليدخت بجنورد برگزار شد.

وي اظهار داشت: در پايان مسابقات در رده سني خردسالان سميرا محمدي در وزن 24- كيلوگرم، سيده سحر اسماعيل زاده در 26- كيلوگرم، آيدا شيري در 28- كيلو، زهرا توكلي در 30- كيلو، نرگس اسكندريان در 32-، نگين شهري در 36-، مونا جعفري در 38-، نيلوفر ايزانلو در 40- و رعنا باقريان در وزن 40+ كيلوگرم با قرار گرفتن در سكوي نخست اوزان خود به عضويت تيم خراسان شمالي درآمدند.

كمالي عنوان كرد: همچنين در رقابت هاي رده سني نونهالان نيز نارون اكبري در وزن 33- كيلوگرم، زهرا كاظمي در 37-، فاطمه زنبيل باف در 41-، رويا نباتي در 44-، آمنه نيري در 47-، انيس درتومي در 51-، زهرا نودهي در 55-، مريم اصغرزاده در 59- و فاطمه قهرمان در وزن 59+ كيلوگرم به مقام قهرماني رسيده و عضو تيم تكواندوي دختران خراسان شمالي شدند.

رئيس هيئت تكواندوي خراسان شمالي در پايان اظهار داشت: این تکواندوکاران شهريور ماه سال جاري در قالب تيم دختران استان به مسابقات قهرماني كشور كه به ميزباني تهران برگزار مي شود اعزام خواهند شد.

 

کد خبر 2093881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha