۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۲۲:۰۹

اعتراض سرپرست تراکتور به مراسم بهترین‌ها:

با این انتخاب‌ها ما را حذف کردند/ کریمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند

با این انتخاب‌ها ما را حذف کردند/ کریمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از نحوه انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال گفت: از هر کسی می‌پرسیم این انتخاب‌ها چگونه صورت گرفته جوابی نمی‌گیریم. انگار فرشته‌ها از آسمان آمدند و آنها را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذرنیا در حاشیه انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: ما به نحوه انتخاب برترین‌ها اعتراض کردیم و به هر کسی هم گفتیم که چطور این انتخاب‌ها صورت گرفته، جوابی نمی‌دهند. انگار فرشته‌ها از آسمان آمده‌اند و بهترین‌ها را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: دو سال است که تراکتورسازی نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده و حتما یک چیزهایی داشته که این عنوان را کسب کرده است. انتظار داشتیم دست کم کانون هواداران ما که در همه ایران تیم را همراهی می‌کنند به عنوان بهترین انتخاب می‌شدند. حق تراکتورسازی بود که حداقل یک عنوان را در بین بهترین‌ها داشته باشد.

سرپرست تیم تراکتورسازی ادامه داد: حتی برای انتخاب بهترین مربی می‌توانستند اسم تونی را در کنار برترین مربی قرار دهند و از وی تقدیر به عمل آورند. به نظرم آنها با این انتخاب‌هایی که انجام دادند عملا تراکتورسازی را حذف کردند.

آذرنیا در پاسخ به این پرسش که آیا کریمی در هفته اول برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد، گفت: کریمی حتما بازی خواهد کرد. او از بازیکنان زحمتکش تیم تراکتورسازی است و به طور حتم بازی خواهد کرد.

 

کد خبر 2093925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha