۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۲۱:۴۶

علی کفاشیان بیان کرد:

از کی‌روش خواستیم کادر فنی تیم ملی را کم کند/ با کره بازی بازی نمی‌کنیم

از کی‌روش خواستیم کادر فنی تیم ملی را کم کند/ با کره بازی بازی نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی ایران مخالف برگزاری دیدار دوستانه با کره جنوبی است گفت: از کارلوس کی روش خواستیم مربیان تیم ملی را خلاصه تر و جمع و جور تر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از پایان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ اظهار داشت: مراسم بسیار خوب و باشکوهی انجام شد که همه از برگزاری آن راضی بودند به هر حال در این مراسم نمونه ای از بهترین های لیگ برتر معرفی شدند و امیدوارم که این مراسم‌ها ادامه داشته باشد.

وی در بخشی از صحبت هایش درباره دیدار ایران و کره‌جنوبی تاکید کرد: کی روش مخالف برگزاری این بازی است. نظر کی روش این است که بعد از بازی دوم مقابل کره جنوبی فعلا با این تیم بازی نکند باید با کره ای ها صحبت کنیم تا این بازی زمان دیگری برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال کاهش دستیاران کارلوس کی روش در کادر فنی تیم ملی و احتمال حذف علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: ما از کی روش خواستیم مربیان تیم ملی را خلاصه تر و جمع و جور تر کند. حالا خود کی روش تصمیم می گیرد کدام مربی در تیم ملی باشد یا کدام نباشد.

وی درباره خبر انتخاب بانک سامان به عنوان اسپانسر تیم ملی تاکید کرد: این بانک اسپانسر نمی شود. اصلا بانکی نیست که بخواهد اسپانسر ما شود. البته قرار است برای بلیت های الکترونیکی یکی، دو بانک با ما همکاری کنند.

کفاشیان در ادامه صحبت هایش درباره جلسه اش با رئیس دپارتمان و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و اختلاف آنها گفت: روز دوشنبه جلسه  خوبی با حسین عسگری و  فریدون اصفهانیان داشتیم. حالا باید به صحبت هایمان ادامه بدهیم اگر مشکل آنها حل شد که هیچ وگرنه تصمیم دیگری می گیریم. البته احتمال ایجاد تغییرات در کمیته داوران کم است.

وی همچنین در خصوص تیم نوجوانان و لغو اردوی این تیم تاکید کرد: قرار بود تیم نوجوانان در آلمان اردویی برگزار کنند که در حال حاضر این اردو لغو شده است. اگر بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم این اردو قطعا برگزار می شود در غیر این صورت حضور نوجوانان در اردوی آلمان منتفی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با رد خبر حضور مهدی محمد نبی در باشگاه پرسپولیس گفت: این صحبت ها گمانه زنی است. نبی در فدراسیون می ماند و صلاح نیست از فدراسیون برود.

کد خبر 2093929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha