۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۹:۳۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آیین جزء خوانی قرآن کریم در شهرستان بیجار برگزار می شود

آیین جزء خوانی قرآن کریم در شهرستان بیجار برگزار می شود

بیجار - خبرگزاری مهر: مدیر موسسه قرآنی قمر بنی هاشم شهرستان بیجار از برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در حسینیه این شهرستان خبر داد.

مصطفی نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرايي كردن اين برنامه در شهرستان بيجار اظهار داشت: مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم بعداز ظهر همه روزها به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه شهرستان و با حضور مردم مومن و خداجوی بیجاری برگزار می شود.

وی افزود: محفل نورانی انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان به همت موسسه قرآنی قمر بنی هاشم و با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در حسینیه شهر برگزار می شود.

نصرتی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و نهادینه کردن سنت حسنه ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است و انتظار مي رود كه اجراي اين طرح مورد استقبال اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان قرار گيرد.

وی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره به ويژه در ايام پرخير و بركت ماه مبارك رمضان افزود: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

مدیر موسسه قرآنی قمر بنی هاشم در پایان عنوان کرد: امیدوارم مردم مومن و خداجوی شهرستان بیجار به ویژه قشر جوان مثل همیشه با حضور گرم و صمیمی خود زینت بخش این محفل الهی و نورانی باشند.

کد خبر 2093965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha