۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

با یک گل/

صبا مغلوب شاگردان ویسی شد/ سومین شکست متوالی صبا با مایلی کهن

صبا مغلوب شاگردان ویسی شد/ سومین شکست متوالی صبا با مایلی کهن

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در یکی دیگر از دیدارهای تدارکاتی خود در آستانه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حریف تیم فوتبال صبای قم در ششمین دیدار تدارکاتی این تیم پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتسال استقلال صنعتی خوزستان تیم تازه وارد به لیگ برتر بود.

استقلال صنعتی خوزستان از چند روز قبل اردوی آماده سازی خود را به منظور کسب شرایط مناسب برای حضور موفق در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در شهر تهران برپا کرده است و به همین خاطر دومین بازی تدارکاتی خود را مقابل صبای قم برگزار کرد.

صبا نیز که تمرینات خود را در تهران انجام می دهد از فرصت حضور استقلالی های اهوازی در شهر تهران نهایت بهره را برد و برای انجام یک بازی تدارکاتی از شاگردان عبدالله ویسی دعوت کرد تا در مقابل این تیم به میدان بروند.

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان به میزبانی شاگردان محمد مایلی کهن در ورزشگاه سابق صباباتری یعنی ورزشگاه شهید درخشان برگزار شد و در نهایت این استقلال صنعتی خوزستان بود که توانست با یک گل به برتری دست یابند.

شکست مقابل تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان سومین باخت در دیدارهای تدارکاتی برای محمد مایلی کهن و شاگردان وی بود، زیرا صبای قم پیش از این در مقابل تیم های فولاد خوزستان و همچنین تراکتور سازی تبریز هم با یک گل شکست خورده بود.

در این دیدار هر دو سرمربی یعنی محمد مایلی کهن در تیم صبای قم و عبدالله ویسی در تیم استقلال صنعتی خوزستان از بازیکنان متعددی در ترکیب تیم خود بهره بردند تا شرایط تیم خود را در آستانه لیگ سیزدهم فوتبال ایران به خوبی بسنجند.

البته عبدالله ویسی در این دیدار کمتر از بازیکنان کلیدی و مطرح خود بهره برد و بیشتر به بازیکنانی میدان داد که سعی داشت آنها را برای جذب یا عدم به خدمت گرفتن برای فصل جدید مورد ارزیابی قرار بدهد، اما مایلی کهن بیشتر از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد.

این دیدار در نیمه نخست بدون گل مساوی بود اما در نیمه دوم و در حالی که بازی تقریبا شرایط متعادل داشت ولی موقعیت های گل تیم صبا بهتر بود، با اشتباه فاحشی که شهرام مهربان سنگربان صبا کرد و توپ را با دستان خود به درون دروازه صبا فرستاد، با برتری یک بر صفر به سود شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان پایان یافت.

کد خبر 2094032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha