۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

سرهنگ جعفری خبرداد:

دستگیری مردی که همسر باردار خود را به قتل رساند

دستگیری مردی که همسر باردار خود را به قتل رساند

زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، از دستگیری قاتلی خبر داد که همسرش را در حالیکه باردار بود به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مراد جعفری افزود: در پی وصول پرونده ای به پلیس آگاهی با موضوع مرگ مشکوک خانمی به نام "الف-غ" 26 ساله در 14 تیرماه سال 1392 پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این زن باردار بود تاکید کرد: نتیجه معاینه جسد و علت مرگ جنین دختر داخل رحم مادر نیز قطع ارتباط حیاتی بین جنین و مادر و آثار خونمردگی متعدد در سر و ناحیه شکم متوفی اعلام شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:با مشخص شدن علت مرگ مادر و جنین تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلین این پرونده آغاز و ماموران در خلال تحقیقات خود به شوهر متوفی به نام "الف -الف" 26 ساله مشکوک شدند .

سرهنگ جعفری افزود: ماموران دریافتند که شوهر مقتول قبل از ازدواج به خواهر همسرش علاقه مند بوده و تمایل به ازدواج با وی داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که این علاقه بعد از ازدواج نیز ادامه داشته و بیشتر نیز شده بود عامل ایجاد اختلاف بین این زن و مرد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با مشخص شدن این موضوع متهم "الف-الف" دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت که ابتدا وی منکر هرگونه اختلاف با همسرش شده بود اما با ارائه دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشودد و به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد و متهم به مامواران گفت: به علت علاقه به خواهرزنم با همسرم مشاجره کردم و او را با مشت و لگد زدم .

سرهنگ جعفری تصریح کرد: این ضربات منجر به خونریزی داخلی و بیهوشی و نهایتا مرگ مقتول شده بود که با اعترافات این متهم پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

برگزاری کارگاه آموزشی در المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام نور

دو کارگاه آموزشی در ایام المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور برگزار می‌شود.

این کارگاه با موضوعات جایگاه کسب و کار در ورزش و اشتغال زایی و راهکارهای موثر برای ایجاد درآمدزایی و جذب سرمایه برای برگزاری رویدادهای ورزشی برگزار می‌شود.

این کارگاه در راستای آموزش و ارتقاء سطح علم ورزشی دانشجویان ورزشکار با فضای کسب و کار  و درآمدزایی در ورزش برپا می شود.

این دو کارگاه همزمان با ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام نور کشور از 24 الی 30 مرداد برگزار و اساتید مجرب و شاخص استان زنجان و کشور مدرسان این دوره را تشکیل می‌دهند.

با هماهنگی‌هایی انجام شده گواهی نامه معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها از سوی دبیرخانه ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام نور کشور در زنجان اعطا خواهد شد.

شرکت در این کارگاه‌ها از طریق ثبت نام حضوری در زمان برگزاری المپیاد  صورت می‌گیرد.

کد خبر 2094045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha