۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله طاهری در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله طاهری در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مراسم چهلمین روز درگذشت فقیه مجاهد آیت الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی، روز شنبه بیست و دوم تیرماه بعد از افطار در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجة الاسلام محمدحسن طاهری فرزند آیت الله سید جلال الدین طاهری افزود: چهلمین روز درگذشت آیت الله طاهری با پنجم رمضان، سالروز قیام خونین مردم اصفهان در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده که این روز نیز مصادف با مجاهدت های آیت الله طاهری، مردم و روحانیت اصفهان برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله طاهری گفت: این مراسم روز شنبه بیست و دوم تیرماه بعد از افطار از ساعت 21.30 الی 23 در گلستان شهدای اصفهان و در جوار مزار آیت الله طاهری، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

محمدحسن طاهری در پاسخ به افزود: حجة الاسلام مجید انصاری، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در پایان ضمن تشکر از عموم مردم شریف استان اصفهان و سایر شهرها که با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر و ترحیم آیت الله، وداعی با شکوه با آیت الله طاهری رقم زدند، از عموم مردم شریف دعوت کرد برای پاسداشت مجاهدات آیت الله طاهری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین پاسداشت شهدای قیام مردم اصفهان در پنجم رمضان، در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله حضوربهم رسانند.

 

کد خبر 2094091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha