۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۳

سعداوی در گفتگو با مهر:

نگران بازی با سپاهان نیستیم/ تیم فولاد احیا کننده است

نگران بازی با سپاهان نیستیم/ تیم فولاد احیا کننده است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از نظر ما بازی با سپاهان در نخستین مسابقه لیگ سخت نیست و ما نگران این دیدار نیستیم.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و دیدار فولاد با سپاهان در هفته اول، اظهار داشت: ما فصل گذشته دوبار با سپاهان در اصفهان بازی کردیم. یکی در لیگ که پیروز شدیم و یک بازی هم در جام حذفی که به رغم بازی خوب بازیکنان ما، شکست خوردیم. به همین دلیل از نظر ما این مسابقه برای ماسخت نیست.

وی افزود: ما در اصفهان بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و اصلا نگران مسابقه هفته اول با سپاهان نیستیم.

مربی فولاد درباره اینکه حضور آرش افشین در تیم سپاهان باعث افزایش حساسیت این مسابقه خواهد شد، گفت: ما روی این مسئله حساسیتی نداریم. خوشبختانه با مهره‌هایی که جذب کرده‌ایم، توانستیم تیم را تقویت کنیم و به نسبت فصل قبل شرایط بهتری داشته باشیم.

سعداوی با اشاره به جذب دو بازیکن برزیلی، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن به وقت بیشتری نیاز دارند تا به آمادگی کامل برسند. به هر حال ما از خرید آنها راضی هستیم. فولاد اکنون سه بازیکن برزیلی در خطوط هافبک، دفاع و حمله دارد. دنبال این هستیم تا یک مهاجم داخلی هم جذب کنیم. اگر موفق نشدیم در چارچوب باشگاه مهاجم ایرانی بخریم، قطعا یک مهاجم آسیایی به فولاد اضافه خواهد شد.

وی در پایان در خصوص احتمال حضور فرزاد حاتمی در تیم فولاد و احیا شدن این بازیکن در اهواز هم گفت: به هر حال شرایط رشد و شکوفایی در باشگاه فولاد فراهم است. فولاد هم یک باشگاه سازنده است و هم یک باشگاه احیا کننده. بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی، یحیی گل‌محمدی و غیره در فولاد احیا شدند و دوباره به سطح اول فوتبال بازگشتند.

کد خبر 2094104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha