۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

مصاف سرخابی های تبریز و تهران در آغازین هفته لیگ سیزدهم/ دربی تبریز هفته دوم برگزار می شود

مصاف سرخابی های تبریز و تهران در آغازین هفته لیگ سیزدهم/ دربی تبریز هفته دوم برگزار می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را با پیکار مقابل سرخابی های تهران آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل 93-92 شامگاه دیروز برگزار شد و طی آن تیم های تبریزی گسترش فولاد و تراکتورسازی در هفته اول حریف تیم های تهرانی استقلال و پرسپولیس شدند.

بر این اساس تیم گسترش فولاد تبریز اولین دیدار تاریخ خود در لیگ برتر را با میزبانی برابر تیم استقلال تهران تجربه خواهد کرد. تیم تراکتورسازی تبریز هم طبق برنامه اولین بازی اش در لیگ سیزدهم را با میهمانی در ورزشگاه آزادی تهران برابر پرسپولیس سپری خواهد کرد.

اما دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد خیلی زود اولین دربی لیگ برتری شان را برگزار خواهند کرد. این دو تیم تبریزی حاضر در لیگ سیزدهم، در هفته دوم و به میزبانی سرخپوشان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی به عنوان دومین مصاف رسمی گسترش فولاد و تراکتورسازی خواهد بود.

در هفته سوم رقابتهای لیگ سیزدهم نیز تیم های تبریزی به مصاف رقبای اصفهانی خود خواهند رفت. بدین ترتیب در هفته سوم گسترش فولاد در تبریز میزبان تیم سپاهان خواهد بود و تراکتورسازی در اصفهان به میهمانی تیم ذوب آهن خواهد رفت.

از دیگر مصاف های مهم تیم های تبریزی در ادامه مسابقات لیگ سیزدهم می توان به میهمانی هفته چهارم تراکتورسازی در خانه طلایی پوشان اصفهان اشاره کرد که بر این اساس تراکتورسازی باید دو هفته متوالی در نصف جهان به میدان رفته و هر دو میهمانی خود در اصفهان را در همان هفته های آغازین تجربه کند. همچنین مصاف دو تیم لیگ یکی صعود کرده به لیگ برتر در هفته هشتم خواهد بود که طی آن تیم گسترش فولاد در خانه پذیرای تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

کد خبر 2094112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha