۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

عقیلی در گفتگو با مهر:

نقطه قوت سپاهان یارگیری خوب در نقل و انتقالات است/ حق را به کی‌روش می‌دهم

نقطه قوت سپاهان یارگیری خوب در نقل و انتقالات است/ حق را به کی‌روش می‌دهم

مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است نقطه قوت این تیم در فصل نقل و انتقالات بوده است. او می‌گوید سپاهان تیم جفت و جوری بسته است و با وجود مجتبی جباری قدرت خط هافبک سپاهانی‌ها چند برابر می‌شود.

هادی عقیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: از چند روز پیش مجددا تمرینات گروهی را در اصفهان شروع کرده‌ایم. خدا را شکر اردوی خوبی را در اسلوونی پشت سر گذاشتیم و چند بازی تدارکاتی مفید هم برگزار کردیم. تنها موردی که در اسلوونی وجود داشت این بود که چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم ولی در حال حاضر سپاهان با تمام نفرات تمرین می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "بعد از بازگشت به لیگ ایران چه چیزهایی را متفاوت می‌بیند"؟ یادآور شد: دو سال در لیگ قطر بازی کردم و حالا که مجددا به سپاهان بازگشته‌ام دو موضوع برایم جدید است. اول شرایط قرارداد بازیکنان است که واقعا برایم تعجب برانگیز است. اینکه یک بازیکن با چند باشگاه به صورت همزمان قرارداد  داخلی می‌بندد و هیچ کس هم برخوردی نمی‌کند؛ در حالی که دو سال پیش فدراسیون اعلام کرده بود به قرارداد داخلی بسنده می‌کند.

عقیلی ادامه داد: موضوع دیگر که برایم جالب بوده، رشد سخت افزاری باشگاه سپاهان است. زمین تمرین سپاهان عوض شده و در منطقه باغ فردوس امکانات خوبی دارد. در حالی که دو سال پیش وقتی آنجا تمرین می‌کردیم، امکانات چندان مطلوب نبود و حتی گاهی می‌شد که روی زمین خاکی تمرین کنیم!

مدافع سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود این تیم را باید قهرمان لیگ دانست، تاکید کرد: اینکه بخواهیم فکر کنیم از الان قهرمان لیگ هستیم اشتباه است. استقلال، تراکتورسازی و حتی پرسپولیس هم تیم‌های خوبی بسته‌اند. امسال لیگ سختی در پیش روست ولی ما خوشحالیم که سپاهان تیم جفت و جوری بسته است.

وی با بیان اینکه نقطه قوت سپاهان این است که در بحث یارگیری هر جا نیاز داشت اقدام به جذب بازیکن کرد، در خصوص جذب مجتبی جباری تصریح کرد: خط هافبک ما قوی بود ولی حالا با جباری قوی‌تر هم می‌شود. البته ما یک مشکل داریم و آن هم مصدومیت جواهیر سوکای و دوری شش ماهه او از فوتبال است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران، در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص کنار گذاشتنش از تیم ملی و از دست دادن جام جهانی برزیل گفت: این حق کی‌روش بود که بگوید هر بازیکنی که نمی‌خواهد، به تیم ملی نیاید. شاید اگر من هم جای وی بودم این کار را می‌کردم.

عقیلی در پایان درباره اینکه خیلی ساده جام جهانی را از دست داده است، تاکید کرد: این شرایطی بود که پیش آمد و من هم دنبال مقصر نمی‌گردم. به هر حال با حرف‌های سرمربی تیم ملی در تلویزیون که رسما اعلام کرد مهدی رحمتی و هادی عقیلی را نمی‌خواهم، الان فقط باید برای بازی در سپاهان تمرکز کنم.

کد خبر 2095190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha