۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۱۰

سیاوش اکبرپور:

بازی با دیناموکی‌یف، تجربه متفاوتی برای استقلال بود

 بازی با دیناموکی‌یف، تجربه متفاوتی برای استقلال بود

هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال با تمجید از اردوی این تیم در کی‌یف گفت: بازی با دینامو کی‌یف برای بازیکنان تجربه متفاوتی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش اکبرپور در بازگشت به تهران درباره اردوی این تیم در کی‌یف اظهار داشت: به نظرم اردوی خوبی را سپری کردیم. کادرفنی، برنامه کاملی را برایمان ترتیب داده بودند تا بتوانیم با توجه به وضعیت ایده‌آل آب و هوایی اوکراین، تمرینات فشرده و خوبی را دنبال کنیم.

وی افزود: به نظرم انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و مطرح، به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. دیناموکی‌یف هم یکی از تیم‌های خوب اروپاست که در بازی مقابل ما هم، فوتبال خوبی را ارائه داد ولی توانستیم با یک بازی منطقی آنها را شکست دهیم البته در چنین بازی‌هایی نتیجه مهم نیست و مهم این است که محک جدی خوردیم.

بازیکن تیم استقلال ادامه داد: در نیمه اول یک کارت زرد گرفتم ولی اخراجم در نیمه دوم کمی سخت‌گیرانه بود. فکر می‌کنم داور روی آن صحنه کمی عجله کرد وگرنه مشکل خاصی نبود.

وی در خصوص حضورش در پست هافبک دفاعی در این دیدار اظهار داشت: این نظر کادر فنی بود و من هم سعی کردم تا رضایت آنها را جلب کنم. من در پست هافبک هجومی زیاد بازی کرده‌ام ولی خوب این بار تجربه‌ای متفاوت داشتم چرا که باید از کارهای هجومی‌ام کم می‌کردم و به کار دفاعی روی می‌آوردم که از این حیث برایم تازگی داشت.

اکبرپور با اشاره به نخستین بازی فصل استقلال در تبریز گفت: گسترش فولاد یا هر تیم دیگری برای ما تفاوتی ندارد. ما امسال علاوه بر تلاش برای رسیدن به قهرمانی، باید از عنوان قهرمانی فصل قبل دفاع کنیم که با توجه به تیمی که بسته شده، به نظرم توانایی این مهم را داریم. حالا هم همه فکر و ذکرمان، روی این است که از همان بازی اول، فقط برای 3 امتیاز هر بازی به میدان برویم.

کد خبر 2095235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha